A rajtra vonatkozó új szabályozás értelmében tovább bonyolódott a versenyszabályzat 20.1-es pontjának értelmezése, mely kimondja, hogy a versenyzőnek egyedül és segítség nélkül kell vezetnie a versenygépét. Az FIA már egy héttel a Belga Nagydíj előtt kiadott egy listát arról, hogy mikor mit szabad mondani a pilóták fülére, és mit nem, ám a futam előtt ezt pontosítani kellett – az Autosport nyomán közöljük a listát.
A rajt előtt a bokszból kivezető körön (a boksz elhagyásától az oda való visszaérkezésig vagy a rajtrácsra történő felállásig) a következő üzenetek hangozhatnak el:
1. A versenyzővel közölhetik, ha kritikus probléma (defekt, stb.) támad az autóval.
2. A versenyzővel közölhetik, ha kritikus probléma támad egy másik autóval.
3. A versenyzővel közölhetik, hogy térjen vissza a bokszba, hogy javítsák, vagy leállítsák az autót.
4. A versenyzővel közölhetnek minden sportbírói információt (sárga zászló, piros zászló, megszakított rajt, stb.)
5. A versenyzővel közölhetik, ha a pálya nedves, olajtól csúszik, vagy törmelék található rajta.
6. A versenyző figyelmét felhívhatják a maximális köridőre, feltéve, hogy egyértelműen fenyegeti a túllépés veszélye.
7. A versenyzőt nem kérhetik, hogy hajtson át a bokszutcán.
8. A versenyzőt nem kérhetik, hogy hajtson a rajtrács végére.
9. A versenyzővel nem beszélhetnek az egyensúly ellenőrzéséről.
10. A versenyzőt nem szólíthatják fel az autó leállítására.
11. A kör időtartama alatt nem lehet ellenőrizni a rádió működését.
Ezzel szemben a bokszutcában, a kivezető kör előtt vagy két kör közt szabadon beszélhet a csapat a versenyzővel. A rajtrácson ugyanez a helyzet, egészen a felvezető kör előtti egyperces jelzésig, onnantól kezdve viszont egészen a rajtig egyedül a saját maga vagy egy rivális autójával támadt problémát lehet jelezni a rádióban a pilóta felé.