Pályák
Bottas és Raikkönen is több előzést jósol más pályákra
Az Ausztrál Nagydíj harmadik és negyedik helyén végző, két finn F1-es pilóta szerint Melbourne egyedi eset volt az előzések tekintetében, máshol viszont jobb lesz a helyzet.
részletekBrawn elárulta, mennyi verseny lehet a maximum
Az F1 sportszakmáért felelős ügyvezető igazgatója azon dolgozik, hogy a sportág sokkal fenntarthatóbb legyen a jövőben, ennek érdekében pedig maximalizálni szeretné az egy szezonban rendezett futamok számát.
részletekMódosítják az összes F1-es pályát
A több másodperccel gyorsabb, megnövekedett kanyarsebességű 2017-es versenygépek miatt a Formula-1-es naptár minden aszfaltcsíkján biztonsági módosításokat kell elvégezni.
részletekHoppá: Ricciardo támogatja Ecclestone falas ötletét!
Az F1 első embere szerdán megkondította buta szabályok harangját, Daniel Ricciardo nyilatkozata viszont azt sugallja, mégsem teljesen légből kapott ostobaság az egész.
részletekRaikkönen: Az új pályák mind egyformák
A Ferrari finn világbajnoka jobban szereti a régi, tradicionális helyszíneket az F1-ben – igaz, elmondása szerint összességében semmi különbség nincs a versenyhétvégék menetét illetően.
részletekTilke: Nem én tettem unalmassá az F1-et!
Az F1 hivatásos pályatervezője, Hermann Tilke elutasítja azokat a vádakat, melyek őt okolják a sportág unalmassá tétele miatt - az idei naptárat majdnem félig ő "birtokolja".
részletekSzám szerint: A "túlélő" futamok
Az időjárás, a technika ördöge vagy sokak egyidejű balszerencséje esetenként széles rendet vágott a mezőnyben. Nézzük meg most azokat az eseteket, amikor feltűnően kevés versenyautó maradt a pályán.
részletek