Pályák
A Forma-1-nek pályákat kellene vennie a jövőben
Az F1 többségi tulajdonosa, a Liberty Media több versenyt szeretne a naptárban látni a jelenleginél, az USA GP főnöke pedig úgy véli, a vállalat azon is elgondolkozhatna, hogy komplett létesítményeket vásároljon meg, elősegítve azok anyagi stabilitását.
részletekBottas és Raikkönen is több előzést jósol más pályákra
Az Ausztrál Nagydíj harmadik és negyedik helyén végző, két finn F1-es pilóta szerint Melbourne egyedi eset volt az előzések tekintetében, máshol viszont jobb lesz a helyzet.
részletekBrawn elárulta, mennyi verseny lehet a maximum
Az F1 sportszakmáért felelős ügyvezető igazgatója azon dolgozik, hogy a sportág sokkal fenntarthatóbb legyen a jövőben, ennek érdekében pedig maximalizálni szeretné az egy szezonban rendezett futamok számát.
részletekMódosítják az összes F1-es pályát
A több másodperccel gyorsabb, megnövekedett kanyarsebességű 2017-es versenygépek miatt a Formula-1-es naptár minden aszfaltcsíkján biztonsági módosításokat kell elvégezni.
részletekHoppá: Ricciardo támogatja Ecclestone falas ötletét!
Az F1 első embere szerdán megkondította buta szabályok harangját, Daniel Ricciardo nyilatkozata viszont azt sugallja, mégsem teljesen légből kapott ostobaság az egész.
részletekRaikkönen: Az új pályák mind egyformák
A Ferrari finn világbajnoka jobban szereti a régi, tradicionális helyszíneket az F1-ben – igaz, elmondása szerint összességében semmi különbség nincs a versenyhétvégék menetét illetően.
részletekTilke: Nem én tettem unalmassá az F1-et!
Az F1 hivatásos pályatervezője, Hermann Tilke elutasítja azokat a vádakat, melyek őt okolják a sportág unalmassá tétele miatt - az idei naptárat majdnem félig ő "birtokolja".
részletekSzám szerint: A "túlélő" futamok
Az időjárás, a technika ördöge vagy sokak egyidejű balszerencséje esetenként széles rendet vágott a mezőnyben. Nézzük meg most azokat az eseteket, amikor feltűnően kevés versenyautó maradt a pályán.
részletek