Motorok
Ecclestone: Ássuk elő a régi V8-asokat!
Az F1 egykori ura szerint a száguldó cirkusznak nem kell relevánsnak lennie az autóipar szempontjából, éppen ezért elő kellene venni a régi szívómotorokat, amíg a jövő koncepcióját kitalálják.
részletekNem kérnek az F1 új üzemanyagából
A Mercedes és a Red Bull vezetői, Toto Wolff és Christian Horner nem támogatják az F1 azon törekvését, hogy a széria 2022-re még zöldebb üzemanyagot vezessen be. Más elképzelésük van.
részletekA Red Bull kilépéssel fenyeget, a Ferrari nem hajlandó engedni nekik
Vagy befagyasztják a motorfejlesztést 2022-től, vagy távozik a Red Bull és az Alpha Tauri – a német sajtó szerint választás elé állította a Formula-1-et az energiaitalos cég. A Honda-motorok csak az első esetben maradhatnak versenyképesek a japánok kilépése után.
részletek1022 lóerőre becsülik a Mercedes csúcsteljesítményét
A Brit Nagydíj időmérőjén először tekerték maximumra a Mercedes erőforrását. Olasz sajtóinformációk szerint a fölény tetemes, 28 lóerő a Honda és 42 a Ferrari előtt.
részletekEgy Mercedes-motort már most cserélni kell, a Red Bull-osok megúszták
Már a szezon második versenyén a második erőforrást kényszerül beszerelni a Williams Russell autójába. A hajtáshoz kapcsolódó műszaki probléma miatt kieső Verstappen és Albon viszont fellélegezhet a Stájer Nagydíj előtt.
részletekÚj motorgyártó az F1-ben? Majd 2026-ban
A jelenlegi szabályrendszerben már senkinek sem érné meg beszállni, jelentette ki Ross Brawn. 2026 közelebb van, mint gondolnánk: 18 hónapon belül el kell kezdeni dolgozni az új formulának megfelelő motoron.
részletekSteiner: Nem fogunk teljes árat fizetni a Ferrarinak
Az olaszok látják el motorral és más alkatrészekkel a Haast. Az ügyfélcsapat alacsonyabb bérleti díjat akar fizetni, ha az eredetinél kevesebb versenyt tartanak meg.
részletekTilos lesz idén a 2022-es autót fejleszteni
Többek között ez is szerepel az FIA Motorsport Világtanácsa által jóváhagyott szabályváltozások között, de a megrendezendő futamok számának függvényében csökken a felhasználó erőforrások száma is.
részletekFelbőszítette a csapatokat az FIA és a Ferrari titkos egyezsége
Ha szabályos volt a tavalyi Ferrari, miért nem mondta ki a pénteki közlemény? Miről szól az említett megállapodás? A kérdések nemcsak bennünk, hanem az istállókban is megfogalmazódtak, akik a jelek szerint nem fogják annyiban hagyni, hogy mások a hátuk mögött kötnek paktumot.
részletekEzekre figyelj oda télen az autód megóvása érdekében!
Magyarországon szerencsére ritkán fordulnak elő extrém időjárási viszonyok, azonban a téli hónapokban szinte mindig meg kell küzdenie a mínuszokkal az autósoknak.
részletekMotortrükközés: Az FIA minden csapattól választ kér
Két versenyen belül a második technikai direktívát adták ki a szövetség illetékesei. Nem csupán a gyanú középpontjában álló Ferrarinak, hanem minden istállónak részleteket kell beadnia az olajhasználatról.
részletekÖtven lóerős javulással riogat a Renault
Annyi dicséret éri mostanában a Hondát, hogy el lehet feledkezni arról, a téli szünetben a Renault sem ült a babérjain: Abiteboul nem hajlandó a pontos teljesítményjavulást elárulni, azt mondja, 20-50 lóerővel fejlődött a motor.
részletek