Motorok
A Motorsport Világtanács döntései 2018-ról
A csütörtökön összeülő WMSC számos F1-re vonatkozó döntést hozott: kiderültek a halo töréstesztjének részletei, változik a szuperlicensz-pontrendszer és az utánpótlás-piramis, kevesebb motort lehet felhasználni, az utcai bemutatókon viszont akár az évi autók is szerepelhetnek.
részletekA Red Bull főnöke tovább kritizálja az F1-es motorokat
Christian Horner korábban is nagy ellenlábasa volt a hibrid érában használt erőforrásoknak, most újabb kritikát fogalmazott meg feléjük, és elmondta, milyennek képzeli a száguldó cirkusz következő korszakát.
részletekUtolsó motorját kezdi használni a Mercedes, Vandoorne rajtbüntetés kap
A Ferrari negyedik fejlesztési lépcsője még várat magára, a Mercedesé azonban érkezik Spában, azaz Hamilton és Bottas már most megkapja idei negyedik erőforrását. Vandoorne 35 hellyel hátrébb indul hazai nagydíján.
részletekTeljesítmény-kiegyenlítésre van szükség az F1-ben
Noha a sportág nagyon szeretne több gyártót magához csalogatni, a Honda és a Renault szenvedése mindenki számára hátráltató tényező - a Pirelli ex-motorsportfőnöke radikális megoldást javasolt.
részletekNem a V8-as motoroktól lesz izgalmasabb az F1
Rengetegen gondolják úgy, hogy a száguldó cirkusz élvezhetőségéhez sokat hozzátesz a motorformula, ám a Mercedes vezére és elődje is úgy véli, nem a V8-asokhoz való visszatérés a kulcs a szórakoztatáshoz.
részletekRossz hír az üvöltő F1-es motorokat akaróknak
A sportág rajongói negyedik éve sírják vissza a fülsiketítő hanggal rendelkező erőforrásokat, a Renault tanácsadójaként dolgozó Alain Prost vélemények azonban nem fognak örülni.
részletekEkkor dönthet a motorokról a McLaren
A wokingi F1-es alakulat versenyigazgatója elmondta, hogy mikorra tervezik a döntést a 2018-as erőforrásokról - azonban az idő fogytán, opcióból pedig egyre kevesebb van.
részletekÍgy változhat az F1-es motorhang a jövőben
Amellett, hogy anyagilag kifizetődőbb és más autógyártók számára is szimpatikus formulával akar előállni a sportág néhány év múlva, nagy hangsúly van a fülsiketítő hanghatások visszanyerésén.
részletekAz Aston Martin és Cosworth is ott volt a motorgyártók ülésén
Másodszor is találkoztak az F1 motorszállítói, hogy a 2021-es szabályokról egyeztessenek: eddig egyetértés van közöttük. Ahogy legutóbb a Volkswagen, most is részt vettek érdeklődő kívülállók.
részletek1200 lóerős motorok jöhetnek négy év múlva
A német sajtó konkrétabb részleteket is megtudott a 2021-től bevezetendő F1-es erőforrások paramétereiről, melyek erősebbek, olcsóbbak és hangosabbak a mostaniaknál.
részletekEz történt az F1-es motorkonferencián
Pénteken Párizsban találkoztak a sportág vezetői, az FIA munkatársai, az F1-ben jelenleg is szerepet vállaló és külsős autógyártók képviselői, hogy megtárgyalják, milyen irányt vegyen a sportág erőforrásaival 2020 után.
részletekA Lamborghini lesz ott az F1-es találkozón az Audi helyett
Korábbi információk szerint az FIA pénteki motorkonferenciáján a Volkswagen Csoport is képviselteti magát az Audi révén, de kiderült, hogy mégsem a négykarikás márka lesz ott Párizsban.
részletek