Motorfejlesztés
Mágikus motorüzemmódon dolgozik a Renault
A francia gyártó úgy érzi, erőforrásuk versenytempóban már utolérte a riválisokét, így áthelyezhetik a hangsúlyt arra, amiben még hátrányban vannak. Jövőre érkezik a spéci időmérős mód.
részletekA McLaren beleszól a Renault fejlesztéseibe
Az újonnan kötött megállapodásuk szerint a wokingiakat egyenrangú félként kezelné a francia motorszállító, így a McLaren a fejlesztésekbe is beleszólhatna - gyári csapat lehet belőlük 2019-re.
részletekA Honda még idén a Renault elé kerülne
A Honda az év eleji bukta óta láthatóan sokat fejlődött, de az élmezőny még így is messze. A japánok azonban a legutóbbi adatok alapján biztosra veszik, hogy még 2017-ben a Renault elé kerülnek.
részletekNagyon értékes adatokat szerzett a Honda a teszten
Rengeteget jelent a McLaren-Honda számára, hogy nem robban le állandóan az erőforrás, ugyanis emiatt a tesztnapokat végre ki tudják használni. A Hungaroringen is ráleltek valami igazán fontosra.
részletekHamarosan jön a várt új Renault-erőforrás
A téli tesztek óta tudja a Renault, hogy motorjai elmaradnak a Ferrari-Mercedes párostól, egyedül csak a Hondánál erősebbek. A frissítés késett, de úgy fest, megvan a bevetés dátuma.
részletekCsak a Mercedes ne fejleszthesse a motorját!
Ezzel a vitaindító ötlettel hozakodott elő a Toro Rosso rendhagyó meglátásairól elhíresült csapatfőnöke, aki szerint mindenképp hagyni kellene a többiek számára a felzárkózást, hogy ismét többesélyes csatát láthassunk az élen.
részletekNagy dobásra készül 2017-ben a Renault
Már idén is komoly előrelépést ért el az erőforrás terén a francia motorgyártó az F1-ben, ám a motorrészleg vezetője az igazán nagy fejlesztéseket majd a következő szezon elején vetik be.
részletekA Ferrari fejlesztett a legtöbbet motorján
Az FIA nyilvánosságra hozta, hogy az F1 négy motorgyártója hány zsetont használt el erőforrása fejlesztésére mostanáig a szezon során rendelkezésükre álló 32-ből.
részletekA Mercedes is örül a szabad motorfejlesztésnek
Andy Cowell szerint rossz az a szabályrendszer, ami nem engedi meg a felzárkózást - a német F1-es gyártó úgy véli, hogy a kiegyenlítettebb küzdelem az ő érdekük is.
részletekHorner: A szabad motorfejlesztés csak bajt hoz ránk
Egy év múlva eltörlik a zsetonokat, a gyártók kezét így már semmi sem fogja megkötni. A Red Bull szerint nem szabadna a lépést megtenni, „költekezési őrület” veheti kezdetét az F1-ben.
részletekJövőre is lehet motort fejleszteni
Megegyezés született a legfontosabb erőforrásokkal kapcsolatos kérdésekben az F1-es motorszállítók csütörtöki genfi csúcstalálkozóján: fejlesztés, egyéves motorok, új formula 2017-től – ezekről esett szó.
részletek