Jordan
Különleges tesztfestések
A Red Bull igen meglepő külsővel rukkolt elő a hivatalos bemutatáson, ám nem ez marad a végleges szín. A korábbi években láttuk már Schumachert feketében, Alonsót sárga-fehérben is.
részletekVerstappen és az elveszett lehetőségek
Max Verstappen édesapja, Jos is Formula-1-es versenyző volt, ám jóval kevésbé sikeres. Karrierje során rengeteg balszerencse érte, ami miatt rendre megfeneklett rendkívül ígéretesen induló pályája.
részletekGyengébb csapatok kiváló autói II.
Egy sereghajtó a középmezőnybe, egy középcsapat az élmezőnybe ugrik előre? Régebben ez jóval nagyobb eséllyel történhetett meg egy-egy mérnöki bravúrral, volt is rájuk példa.
részletekSchumacher még mindig a legjobb ötben
A Forbes Magazin idén is elkészítette a valaha volt legjobban fizetett sportolók listáját. Michael Schumacher az előkelő ötödik helyen áll, de az első huszonötben csak elvétve találunk autóversenyzőt.
részletekForce India: Sereghajtóból az élmezőnybe
Teljesítette fennállása 10. évadát is a Formula-1-ben a Force India istálló. Induláskor a leglassabb csapatként kezdték, azóta szívós munkával a középmezőny elé kerültek, immáron évek óta.
részletek„Az F1-et a nagy gyárak tartják a markukban”
Egy korábbi csapatfőnök kimondta, mi az egyik fő probléma a Formula-1-ben. Szerinte a nagyok nem hajlandók semmilyen engedményre, így gyakorlatilag a szűk körbe bejutni lehetetlen és ez szörnyű.
részletekNem sokra ment a győzelmi korszak után a Honda
1987 és 1991 között a Honda öt szezonon át előbb a Williams, majd a McLaren autóiban bizonyult verhetetlennek. Kétszer is visszatértek azóta, de igazából nem váltották meg a világot egyik esetben sem.
részletekMinden idők legjobb F1-es autója
Négy fantasztikus Formula-1-es versenyautó közül választhattak a szavazók, melyik legyen minden idők legjobb F1-es autója? Két McLaren, egy Williams és egy Jordan volt a szűkített kínálatban. Ti melyikre szavaztatok volna?
részletekRetro – Elkezdődik Michael Schumacher F1-es pályafutása
A hétszeres F1-es világbajnok legenda egy belga pilóta óriási baklövésének és egy füllentésnek köszönhette 1991-ben, hogy egyáltalán elkezdődhetett pályafutása a száguldó cirkuszban.
részletekA legrosszabb fizetős F1-es versenyző?
Kevés kétség van afelől, hogy a sok fizetős Formula-1-es pilóta közül is ez az üzletember lefelé lóg ki. 38 évesen kezdte pályafutását, 42 évesen vezetett a Hungaroringen, kollégái pedig ijesztően lassúnak tartották.
részletekAdok-kapok Jordan és Wolff között
Eddie Jordan gyakran fogalmazza meg jóslatait a Formula-1-ben, a legutóbbi, Mercedest érintő megnyilvánulását Toto Wolff igen rossz néven vette, Jordannak azonban esze ágában sincs leállni.
részletekKamuhírgyáros vagy próféta Eddie Jordan?
Megjövendölte Schumacher és Hamilton Mercedeshez igazolását, a Volkswagen F1-be érkezését, most pedig a Mercedes kiszállásával riogat. Mennyire szoktak bejönni az egykori csapatfőnök jóslatai?
részletek