Interjú
Magyar szívvel vezeti Nissany az F1-es Williamst
Kecskeméten kezdte versenyzői pályafutását és a szívében magyarnak vallja magát Roy Nissany, az izraeli formulaautó-versenyző, aki az F1-es évadzáró tesztelésen, Abu Dhabiban a Williams istállónál kapott lehetőséget. A 25 esztendős pilótával a formula.hu az első tesztnap végén beszélgetett a Yas Marina versenypálya paddockjában.
részletekEgy zuglói taxis, aki a túraautó vb-n edződött
Rohanok az esőben a megbeszélt benzinkúthoz. Azt mondta, hogy sárga autóval jön. De én csak taxikat látok mindenhol. Aztán később kiderült, hogy ez nem vicc. Az új generáció egyik legígéretesebb magyar versenyzőjével, Ifj. Ficza Ferenccel beszélgettünk.
részletekDivat, technológia és autósport kapcsolódik össze egy Formula-E-csapatnál
A divat és a Formula-E első ránézésre két, egymástól meglehetősen távoli világnak tűnik. Pedig a Geoxnál ez a két terület találkozik egymással, méghozzá rendkívül gyümölcsözően. Interjú a cipőmárka első emberével, egyben a Formula-E-ben szereplő istálló tulajdonosával.
részletekRossi: „Szeretnék gyereket, talán meg is találtam a megfelelő nőt hozzá”
A kilencszeres világbajnok egy rádiós interjúban beszélt az esetleges családalapításról, az óriási szurkolótáboráról és arról, hogy mit tenne, ha egy napra ő lehetne Isten.
részletekKözös finn-magyar szavakat kerestünk Raikkönennel
Nyelvrokonság ide vagy oda, szavak szintjén csak egész minimális hasonlóságok fedezhetők fel a finn és a magyar nyelv között. Erről is beszélgettünk Kimi Raikkönennel a Hungaroringen.
részletekLeclerc alatt kiválóan fut a Ferrari Ausztriában
Három különböző márka került az első három közé az Osztrák Nagydíj időmérő edzésén. Charles Leclerc és Max Verstappen szerint kiváló vezetni az autójukat, Lewis Hamilton elismerte a vereséget.
részletekKikérdeztük Eric Boullier-t: milyen versenyrendezőnek lenni az F1-ben?
F1-es csapatfőnökből ritkán válik nagydíjszervező, ám a McLaren-kaland lezárultával Eric Boullier arra vállalkozott, hogy sikeressé teszi hazája futamát, a Francia Nagydíjat, amelyért egyébként sok éven át dolgozott. A formula.hu-nak alkalma nyílt beszélgetni a szakemberrel az idei viadal aktualitásairól, az F1-es versenyrendezés nehézségeiről, a sportszakmai oldalon szerzett tapasztalatok hasznosíthatóságáról, s kiderült az is, hogy miért tartja a magyart az egyik legütősebb futamnak.
részletekVerstappen: Nem titok, van hová fejlődnünk
Max Verstappen a Red Bull Racing 2011-es vb-győztes autójával, az RB7-essel parádézott a Nagy Futamon, a Formula.hu pedig azon szerencsések közé tartozott a magyar sajtó képviselői közül, akik beszélhettek a holland fenegyerekkel.
részletekLorenzo: Mindig egy lázadó voltam
A Repsol Honda világbajnoka jól tudja, nem egyszerű eset, például az édesapjával nagyon különböző karakterek, és emiatt számtalan vitájuk volt. Ugyanakkor azzal is tisztában van, hogy rengeteget köszönhet neki.
részletekVerstappen nevét se tudták a győzelmi interjúnál
Láttunk már a világon érdekes, vicces, néha kínos beszélgetéseket a Formula-1-es eredményhirdetéseknél, az egyik legemlékezetesebb, amikor Placido Domingo volt kissé felkészületlen.
részletekMick Schumacher: Az én döntésem volt a versenyzés
A 19 esztendős pilóta Abu Dhabiban tesztelte először az F1 alatti legmagasabb géposztály, az F2 versenyautóját: a gyakorlás közben sok érdekességről is beszélt a sajtónak, az AFM pedig ott volt és lejegyezte a fiatal reménység gondolatait.
részletekFormula-1 egy magyar fotós szemszögéből
Reptéri szöszölés a feladott poggyásszal, kétes kinézetű emberek éjszakai látogatása, mogorva pályaőrök Bakuban. Az F1-es versenypályákon egy hivatásos fotós teljesen más világba csöppen, mint a többiek. De Mika Hakkinent azért így is illik felismerni...
részletek