Hembery
A meleg és a hideg is betehet a taktikának
A Pirelli pénteken még bizonytalan volt azt illetően, hogy milyen gumitaktikát preferálhatnak majd a csapatok az F1-es Brit Nagydíj során, az időmérő napja után azonban már tisztábban látnak.
részletekÚjdonság a brit nyár a Pirelli számára
Régóta nem fogadta már ilyen meleg idő az F1 mezőnyét a Brit Nagydíjon - noha a verseny már jó ideje őrzi koranyári időpontját a naptárban, ritkán fordul elő, hogy nem fenyegeti eső a mezőnyt.
részletekJövőre jöhetnek a szuper szuperlágy gumik
A csapatok kifejezték azon igényüket, hogy már 2016-tól szeretnének szélesebb kínálatot és nagyobb változatosságot kapni az abroncsoktól. A Pirellinél most elmagyarázták, hogyan is érnék ezt el.
részletekA gumik érdekében több tesztre lenne szükség
Tovább csökkenti az F1 a tesztnapok számát a 2016-os szezonban, a Pirelli azonban tiltakozik a döntés ellen. A csapatok hamarabb kopó gumikat kérnek tőlük, ehhez pedig szükségük lesz információgyűjtésre.
részletekJövő évi gumikat is kipróbáltak a teszten
A Pirelli igen hasznosnak ítélte meg az Osztrák Nagydíj utáni F1-es tesztet, amelyen a Ferrari, Mercedes és Toro Rosso a cég 2016-os abroncsait tette fel autóira.
részletekRicciardo ötvenkörös első etapot futott
A Pirelli abroncsai megfelelően tették a dolgukat az osztrák F1-es futamon, ahol a korai safety car-szakaszt követően egyértelműen az egy kiállásos taktika bizonyult a legjobbnak.
részletekKét gumigyártó verseng 2017-ért
Az F1 jelenlegi kizárólagos szállítója, a Pirelli maradni szeretne, a Michelin pedig pár napja benyújtotta pályázatát: rajtuk kívül mások nem jelentkeztek. A tervek egészen ellentétesek.
részletekTöbb gumikeverék érkezhet 2017-ben
Minden jelenlegi típusnak három opciója lenne pályáktól függően, azaz mást jelentene a szuperlágy Monacóban és Szingapúrban – de az átláthatóság kedvéért a Pirelli megtartaná a jelenlegi négy elnevezést.
részletekAzt hitte a Pirelli, többet gyorsul az F1
Még az Ausztrál Nagydíj után is pályacsúcsok megdőléséről beszéltek – a köridők azonban nem javultak jelentősen. Túl jó hátsó konstrukciót gyártottak, magyarázza ennek okát a Pirelli.
részletekNem lesz szabad gumiválasztás sem?
Úgy tűnik, egyre kevesebb fog megvalósulni a következő évekre beígért szabályváltoztatásokról: a tankolás visszatérése nem túl valószínű, és ábránd maradhat a szabad gumiválasztásból is.
részletekTöbb cserét? A Pirelli megteszi, amit tud
Ha az a cél, hogy több kerékcsere legyen, a Pirelli nem bánja: túl tartósak lettek az idei abroncsok, ám egyes pályákon van megoldás erre a „problémára”. Nem tesz jót az F1-nek az egycserés futam...
részletekMégsem jönnek a nagyobb felnik az F1-be?
Az abroncsokat szállító Pirelli kételkedik benne, hogy az alacsonyprofilú gumik jelentik a sportág jövőjét. Nagyobb tömegük is amellett szól, hogy maradjanak a jól bevált kerekek.
részletek