Hembery
Pirelli: Ez már nem olyan, mint télen volt
A barcelonai edzéseken egyértelműen megmutatkozott az abroncsok átalakított szerkezetének jótékony hatása, mutatott rá a Spanyol Nagydíj pénteki napja után Paul Hembery a Pirelli sportigazgatója.
részletekTöbb lágy gumi a több izgalomért?
A hátralevő versenyeken a lágyabb abroncsokat preferálná a Pirelli, hogy az F1 izgalmasabb harcokat produkáljon. A lehető legtöbbször bevetnék a szuperlágy keveréket.
részletekPirelli: Lehetetlen a szabad gumiválasztás
A Force India korábbi ötletének ellentmondva a Paul Hembery sportigazgató amellett érvelt, hogy miért kivitelezhetetlen ötlet, hogy az F1-es csapatok maguk válasszák ki a használt gumikeverékeket.
részletekA szombati homokvihar mindent keresztülhúzhat
Az első szabadedzés szinte felesleges volt, a lágy gumi két másodperccel gyorsabb, de minden mai adat semmissé válhat, ha homokvihar zavarja meg szombaton az F1-es mezőny munkáját - legalábbis így látják a Pirellinél.
részletekA hűvös bahreini estére készül a Pirelli
A 2015-ös F1-es szezon három villanyfényes versenye közül az elsőt Bahreinben rendezik a hétvégén – a gumik szempontjából persze nem a világítás, hanem a változó hőmérséklet jelent extra kihívást.
részletek„Az F1-es pilóta legyen király, legyen hős”
Az évek óta a sportág közelében dolgozó Paul Hembery szerint a versenyzőknek kellene a középpontban állnia, a kötelező sisakfestést remek ötletnek tartja, s szombati sprintversenyt vezetne be.
részletekHárom hónapon belül dönthetnek az F1 jövőjéről
A Pirellinél legalábbis nagyon remélik, hogy így lesz, hiszen nem fogják benyújtani a pályázatukat a 2017-től kezdődő időszakra, ha nem lesznek tiszták a játékszabályok.
részletekPályacsúcsok dőlhetnek meg idén az F1-ben
Ezt olvassa ki az Ausztrál Nagydíjon rögzített adatokból Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója. Nagyrészt az új konstrukciós hátsó abroncsoknak köszönhetően két másodpercet gyorsult tavalyhoz képest a mezőny.
részletekA safety car teljesen átírta a stratégiákat
Az Ausztrál Nagydíj elemzéséből kiderül, hogy bár eredetileg a két kiállás tűnt volna célszerűbbnek, a korai safety car-periódus miatt a legtöbben egy kerékcserével teljesítették az F1-es idénynyitót.
részletekAz utolsó körökre maradhatnak a kerékcserék
A Pirelli számításai szerint kétkiállásos taktika lesz a leggyorsabb a vasárnapi futamon, ráadásul úgy, ha a pilóták a keményebb keveréket csak a verseny hajrájában rakatják fel autójukra.
részletekHivatalos bejelentés: Pirelli Magyar Nagydíj
A barcelonai F1-es teszt után kiadott sajtóközleményében a Pirelli sportigazgatója nem csupán elemezte a történteket, hanem egyúttal a Magyar Nagydíj hivatalos elnevezéséről is szót ejtett.
részletekA Pirelli nem tanult sokat a teszten
A második két gyakorlás jóval mérvadóbb lesz számukra. A kezdeti visszajelzések azonban pozitívak, és az autók javulása is lenyűgözte őket. Új téligumijuk tetszett az F1-es mezőnynek.
részletek