Hembery
Ismét két-három kiállás várható versenyeként
A gumigyártó F1-es főnöke arról beszélt egy interjúban, mit változtatnak a 2015-re szóló keverékeken, reagált a kritikákra, és azt is kifejtette, mi a Pirelli problémája az idei tesztnaptárral.
részletekKét-három másodperc javulás 2015-ben?
A Pirelli korábbi jóslatára támaszkodva ezzel kecsegtet az elismert F1-es szaklap, az Autosport. Ha mindez igaz, Bahreinben V10-es pályacsúcsot dönthetnek meg.
részletekSzélesebb gumik? – A Pirelli támogatja
Az F1 látványosabbá tételének egyik módja a szélesebb abroncsok bevezetése lehet. A gumiszállító a nagy számok törvényében hisz, és úgy becsüli, 2017-től jöhet a változtatás.
részletekJönnek a kötelező vizes tesztek?
A Pirelli támogatná az ötletet, hogy egy teljes tesztet rendezzenek kizárólag nedves körülmények között. A Formula-1 csapatai részéről azonban hiányzik a lelkesedés.
részletekPályacsúcsok dőlhetnek meg 2015 során
Legalábbis erről van meggyőződve a gumiszállító Pirelli, amely 2014-re még csak az új F1-es szabályrendszer tanulóéveként tekintett, és nagy ugrást vár az Ausztrál Nagydíjtól fogva.
részletekA Pirelli drámai javulást vár jövőre
Az olasz gumigyártó sportigazgatója, Paul Hembery szerint a 2015-ös szezonban drámai javulás várható a köridők terén, mégis azt szeretnék, hogy a csapatok változatos stratégiákat alkalmazzanak a versenyek során.
részletekHelyes volt a gumiválasztás Interlagosban? - A Pirelli szerint nekik volt igazuk
Nem csak a hétvége során, még a futamot követő napokban is vitát generál a Pirelli brazíliai gumiválasztása, amit a versenyzők nyomására módosítottak. Az F1-es mezőny végül rekordtempót diktált Interlagosban, ám mindezt nagyobb veszélyek árán.
részletekHárom vagy két kiállás várható vasárnap?
A Pirelli szerint a három kiállás gyorsabb, a kettő viszont népszerűbb lesz az F1-es Brazil Nagydíjon. Az olasz gumigyártó cég büszke arra, hogy tegnap Interlagosban új hivatalos pályacsúcs született.
részletekFokozott veszélyekkel járhat a hétvégi eső
Bár az F1-es Brazil Nagydíj pénteki edzései után sokan a száraz pályán látott gumikopástól tartanak leginkább, a Pirelli szerint a pilótáknak több félnivalójuk van az esőtől.
részletekA Force India szerint a csapatoknak maguknak kellene gumikeveréket választani
A Pirelli Brazil Nagydíjra szállított keverékeit övező mizéria hatására a Force India feltette a kérdést: miért nem az F1 csapatai választják ki maguknak, melyik két abroncstípust akarják az adott versenyen használni?
részletekHallgattak a pilótákra, változtat a Pirelli
A pilóták javaslatának megfelelően az F1 hivatalos gumiszállítója megváltoztatta a brazil futamon bevetni kívánt keverékeket, melyek használata Felipe Massa szerint biztonsági kockázattal járt volna.
részletekMiért esőgumi, ha úgyis bejön a Safety Car?
A Pirelli motorsport-igazgatója szerint kulcsfontosságú lenne megérteni, hogy a versenyigazgatóság milyen pályán heverő vízmennyiség után hívja be a safety cart.
részletek