Erőforrások
Hamilton: Elfogyott a Mercedes előnye
A hibrid korszak 2014-es kezdete óta a Mercedes az F1 domináns ereje, ám Lewis Hamilton szerint motorerőt tekintve a maranellóiak mostanra teljesen ledolgozták hátrányukat.
részletekFény derült a Mercedes titkos motormódjaira
Felfedte lapjait a Mercedes – Toto Wolffék megunhatták a parti móddal kapcsolatos folyamatos kérdéseket, a napokban ugyanis részletes magyarázatot adtak az F1-es erőforrásuk titokzatos beállításairól.
részletekNem a teljesítményre koncentrál a Renault
Legalábbis a téli teszteken még nem ezen lesz a fő hangsúly: a francia F1-es alakulat ügyvezetője igazgatója szerint első körben a megbízhatóság terén szeretnének biztosra menni az új motorral.
részletekNagy falat lehet a Renault-nak a McLaren
A francia gárda idén az F1 egyik legsikeresebb istállójának fog motort szállítani, új partnerük pedig új kihívásokat is jelent majd számukra. "Érdekes" szezonra számítanak Enstone-ban.
részletekAszfaltszaggató lett a Renault idei motorja
Legalábbis a tavalyihoz képest biztosan. A francia F1-es gárda szinte teljesen átdolgozta előző erőforrását, most pedig azt is kiszámolta, mekkora előrelépésre voltak képesek. Szép érték jött ki.
részletekAz alkatrészhiány Ricciardóékat is utolérheti
Olyan ütemben fogytak a Renault által készített erőforrás-egységek, hogy a szezon végére egyszerűen kiürültek az F1-es raktáraik. A Red Bull bele sem akar gondolni, mi lesz velük műszaki hiba esetén.
részletekKihagyhatja a szezonzárót a Toro Rosso
Nem tudja elég gyorsan pótolni az elromlott alkatrészeket a Renault, így mostanra a Toro Rosso raktárai szinte üresen panganak. Akkora hiány van MGU-H-ból, hogy a szezonzárójuk is veszélybe került.
részletekA Honda nem tudja, mi okozza a sorozatos hibákat
Csak Bahreinben háromszor kellett leállniuk az MGU-H-val kapcsolatos problémák miatt, a japánok F1-es részlegének vezetője azonban biztos benne, hogy a vasárnapi futamon célba tudnak érni.
részletekA legfrissebb motorral támad Melbourne-ben a Mercedes
Noha többször is megbízhatósági problémákról cikkeztek, a németek megerősítették, hogy a gyári és az összes partnercsapatuk a legújabb specifikációjú erőforrással érkezik az F1-es Ausztrál Nagydíjra.
részletekHogyan lehet a Renault-é a legjobb motor?
Cyril Abiteboul, a Renault F1-es technikai igazgatója beszélt arról, hogyan lehetne csökkenteni a különbséget az erőforrásaikon az ezüstnyilak motorjaihoz képest.
részletekMegvan, melyik futamot áldozza be Hamilton?
Szinte biztosan elkerülhetetlen, hogy a háromszoros F1-es világbajnok rajtbüntetést kapjon a hátralévő futamok valamelyikén – német források már azt is tudni vélik, mikorra időzíti ezt a Mercedes.
részletek2019-től már csak két motort lehet használni?
A hírek szerint drasztikusan visszaszoríthatják az egy szezon során használható erőforrások számát három éven belül, mindösszesen kettőre. Idén öt motor engedélyezett az F1-ben.
részletek