Björk a tizenharmadik érte utol a magyar versenyzőt, aki az utolsó körig vissza tudta verni a svéd támadásait. Az utolsó kör kettes kanyarjában a volvós nekiütközött Norbi hátsó lökhárítójának, ami egészen a hosszú egyenesig bírta, és akkor egy újabb ütés után leszakadt.
A hondás magyar pilóta ezek után esélytelen volt az egyenesben sokkal gyorsabb Björk ellen. Michelisz idei nyolcadik dobogóját könyvelhette el a gyári csapattal, és ilyen sokszor még sosem állt dobogón eddigi karrierje során egy szezonban.
Norbi elmondta, hogy egyenlőre nem tudja sikerként elkönyvelni ezt a dobogós pozíciót: „Egyrészről elégedett vagyok a második hellyel. Ez nem az, amit vártam a szabadedzés után, és az időmérő végeztével is azt gondoltam, hogy a dobogó is remek eredmény lesz. De természetesen, amikor az ember a verseny 98%-ában vezet, hatalmas csalódás nem az első pozícióban befutni.”
A gyári Honda pilótája szerint, ha nincs a biztonsági autós fázis, sokkal könnyebb lett volna a dolga: „Elvesztettem egy nagy előnyt, amikor kijött a safety car, és a hatvan kilós kompenzációs súly miatt folyton kérdeznem kellett a csapatot, milyen állapotban vannak a gumik, amikor megpróbáltam újra kiépíteni egy előnyt. Ez az, ami meghatározta az utolsó körökben a versenytempómat. Jól védekeztem Thed ellen, de ez nem volt elég.”