2014: A Toro Rosso egy nappal Max Verstappen 17. születésnapja előtt bejelentette, hogy a holland a Japán Nagydíj péntek délelőtti szabadedzésén első ízben kap majd gyakorlási lehetőséget egy aktuális F1-es autóban. Ekkor már biztos volt, hogy Verstappen 2015-től minden idők legfiatalabb pilótájaként versenyezni is fog a mezőnyben.
2011: Bernie Ecclestone szerint Sebastian Vettel még koránt sem érte el a csúcsot a fejlődési görbéjén, és ő maga sem látja még a végét a német és a Red Bull dominanciájának. „Még nagyon sokat fogunk látni tőle. Viszont bármekkora sikereket is érjen el, mindig két lábbal fog állni a földön” - mondta. Felmerült már az a pletyka is, hogy a német a közeljövőben a Ferrarihoz szerződik, de Ecclestone ezen csak nevet: „Nos, a jelenlegi helyzetet elnézve ez kiváló módja lenne annak, hogy lelassítsuk őt...”
2010: Michael Schumacher nem teljesít túl acélosan visszatérése első évében, de Ross Brawn szerint teljesítményének visszaesése csak a látszat - az adatok teljesen mást mondanak. „Ha megvizsgáljuk a telemetriáját a gyors kanyarokban, vagy a reakcióidejét, amikor az autója megcsúszik, én semmilyen különbséget nem látok. Egyedül a lassú kanyarokban nem tudja úgy kihasználni a gumikat, mint Nico. De arra számítok, hogy 2011-től ismét az igazi Michaelt látjuk majd, amikor már mi is jobb autót bocsátunk a rendelkezésére” - vélekedett Brawn.
2008: Közvetlenül a szingapúri ütközésbotrány után Nelson Piquet Jr. sajnálatát fejezte ki a futam során elkövetett hibája miatt. „Egyszerre vannak bennem jó és rossz érzések. A baleset az én hibám volt. Két szélsőséges stratégiát választottunk - Fernando nagyon hamar, én pedig nagyon későn akartam volna kiállni a bokszba, és a biztonsági autóra játszottam. Ha nem estem volna ki, később nagyon szerencsés lehettem volna egy safety carral” - nyilatkozta Piquet, amikor még senki nem sejtette, hogy mi folyik a háttérben.
2006: Felipe Massa úgy érzi, Michael Schumacher távozása után 2007-ben már komoly esélye lesz a bajnoki cím megnyerésére. „Jövőre Raikkönen mellett sem leszek a csapat első számú pilótája, viszont nekem lesz nagyobb tapasztalatom a Ferrarival. Nagy esély lesz ez a karrieremben. Egy másik fiatal versenyző érkezik, aki ugyanannyira nyerni akar majd, mint én.”
2005: A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz elárulta, szívesen leigazolná F1-es csapatába a Ferrarival kapcsolatban álló Valentino Rossit. „Egy álom válna valóra általa. Olaszul a Red Bullt „toro rossónak” nevezik. Ha ő velünk lenne, csak egy betűt kellene megváltoztatni” - hozakodott elő a „toro Rossi” marketingfogással az üzletember, még mielőtt saját fiókcsapatát életre hívta volna ezzel a névvel. „Valentino nem csak egy nagyszerű motorversenyző, hanem rendkívüli tehetséggel is van megáldva, aki az F1-ben is képes lenne helytállni. Az ajtónk mindig nyitva áll számára.”
2004: Jarno Trulli szerint a Renault-ba év végére beugró Jacques Villeneuve küszködése csak további bizonyítéka annak, hogy a csapat elnyomásban tartja Fernando Alonso mindenkori csapattársait. „Köszönetet kell mondanom Villeneuve-nek az őszinteségéért. Mondhatta volna azt is, hogy kivételesen jó autót vezet, ehelyett csak ugyanazt mondta, amit hosszú időn át én is. Önmagamat láttam benne, egy versenyzőt, aki nehézségekkel küzd.”
2003: A 18 éves Lewis Hamiltont kiengedték a kórházból egy nappal azt követően, hogy a Brit F3-as bajnokság Brands Hatch-i futamán egy baleset következtében eszméletét vesztette. A McLaren neveltje csapattársával, Tor Gravesszel ütközött, aminek következtében a gumifalba csapódott. „Ebédidő környékén kiengedtek, és noha nem tört el semmim, tele vagyok zúzódásokkal. Nem sokat tudok visszaidézni a balesetből, de mindenképp ez volt a legnagyobb bukásom a karrieremben. Csak arra emlékszem, amikor kiemeltek az autóból” - nyilatkozta a brit.
2002: Bernie Ecclestone elégedetlen a Formula-1 versenyeinek látványértékével, és változtatásokat sürget. „Át kell alakulnunk, mert jelenleg nem valami jó a műsor” - mondta, a hétvégi, kettős Ferrari-sikerrel végződő Belga Nagydíjat pedig így jellemezte: „Lesüllyedt egy boltba való autókázás szintjére.” A FOM elnöke szerint megoldást jelentene, ha csökkentenék az autók tapadását, és a nemrég kialakult gumiháborút sem tartja előnyösnek.