2014: A riválisok, különösen a Red Bull és Ferrari az eddigieknél közelebb kerültek a Mercedeshez a Szingapúri Nagydíjon – az időmérő első kilenc helyezettjét 0,569 másodperc választotta el –, ennek ellenére a német istálló biztos benne, hogy a verseny csak egy kirívó alkalom volt a domináns szezon során.
2012: Kettős bejelentés a Mercedesnél, a következő évben Lewis Hamilton versenyzőként csatlakozik a csapathoz, miközben a háromszoros világbajnok Niki Lauda vezetőségi szerephez jut.
2011: Tarol a F1-es pilóta, Jaime Alguersuari első albuma, az Organic Life, amely Spanyolországban mindössze öt nap alatt az iTunes toplistájának első helyére ugrott.
2010: A Renault csapatvezetője, Eric Boullier személyesen akar találkozni Kimi Raikkönennel. A csapat bevallotta, hogy a szezont kihagyó finn pilóta is opció, Robert Kubica csapattársa lehet 2011-ben, bár Vitalij Petrov maradhat, ha képes javítani teljesítményén.
2009: „Olyan az érzés, mintha egész életemben arra vártam volna, hogy Suzukában versenyezhessek” – mondta Lewis Hamilton, aki hétvégén debütál az ikonikus pályán. Az előző két szezon Japán Nagydíját ugyanis a Fuji Speedway-n tartották.
2008: A Renault rendkívül boldog, hogy a 2006-os világbajnoki szezon óta végre ismét sikerült futamot nyerni, a csapatnak nagy szüksége volt a Szingapúrban elért sikerre. Mikor a biztonsági autó érkezéséről kérdezték – amelyet a győztes Fernando Alonso csapattársa, Nelson Piquet balesete váltott ki –, Bob Bell technikai igazgató így válaszolt: „Ilyen a szerencse, de tegnap meg balszerencsénk van. Kiegyensúlyozzák egymást.”
2007: A Japán Nagydíj pénteki napjának fő témája Fernando Alonso és a McLaren kapcsolata volt. A spanyol tagadta, hogy a Magyar Nagydíj óta nem áll szóba Ron Dennisszel – a csapatfőnök ezt állította. Lewis Hamilton közben kijelentette, Alonso nem hűséges a McLarenhez.
2006: Narain Karthikeyan marad a Williamsnél még egy szezonra, persze csak a tesztpilóta státuszában.
2004: Különös baleset miatt kénytelen kihagyni a jerezi tesztelést Antonio Pizzonia, a Williams tesztpilótája. A brazil Sanghajban sérült meg – a Kínai Nagydíjat követően, ahol Ralf Schumachert helyettesítette –, miután szállodájában rosszul lépett a lépcsőn, bokája pedig kificamodott.
2003: Michael Schumachernek akkor kell visszavonulnia, amikor még ő a legjobb, mert egy hanyatló sztárnál nincs rosszabb: így vélekedett Jackie Stewart, a háromszoros világbajnok azon a napon, mikor a német pályafutása 70. győzelmét szerezte Indianapolisban.
2002: Egy teljesen amerikai csapat érkezhet 2003-ban a mezőnybe, amelyről sok részletet nem tudni, csupán annyit, hogy két legendás amerikai versenyző, Dan Gurney és Phil Hill áll mögötte, a motorokat pedig a Ford biztosíthatja.
2001: Nem valószínű, hogy Michael Schumachert a közeljövőben a CART szériában láthatjuk, a német versenyző ugyanis túl veszélyesnek tartja az oválpályákat, és egyébként is úgy gondolja, hogy a Formula-1 a motorsport csúcsa.
2000: A hírek szerint öt autógyár arról folytat megbeszéléseket, hogy tulajdonrészt vásároljanak a Formula-1-ből. Ezek a BMW, Fiat, Ford, DaimlerChrysler és Renault. Bernie Ecclestone tagadja, hogy saját részesedéséből el akarna adni nekik.
1999: Elképzelhető, hogy Dél-Afrikában tartják a Brit Nagydíjat, bár a pletykát az illetékesek cáfolják. A nagydíj rendezési jogával rendelkező BHL (Brands Hatch Leisure csoport) saját pályája, Brands Hatch ugyanis jelenleg még nem alkalmas F1-es versenyek lebonyolítására. A cég azonban megteheti, hogy a szóbeszédnek megfelelően megvásárolja és helyrepofozza Kyalami versenypályáját, és itt tartja meg a nagydíjat, aminek rendezési jogával rendelkezik. Természetesen Dél-Afrikai Nagydíj néven.
1998: Még két-három évig tarthat, amíg az F1 a tőzsdére kerül. Ha ez megvalósul, értéke 2 milliárd dollár lehet.