Nem sokáig tudtatok csatázni a miskolci versenyen, mi történt veletek?
- Az első napunk jó volt. Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen gumit válasszunk, de nem mertünk puha slickkel kimenni, pedig az jó döntés lett volna. Hankook gumival tervezzük a továbbiakban a versenyzést. Illetve ezúton szeretnénk megköszönni Turán Fricinek a segítségét és a Hankook tökéletes kiszolgálását. Teljes mértékben megkaptuk, amit szerettünk volna. Akármilyen kérésünk, óhajunk-sóhajunk volt, elláttak minket olyan szakmai tanácsokkal, aminek nagy hasznát fogjuk venni a további versenyzésünk során. Visszatérve a Miskolc Ralira tényleg nem jártunk túl sok szerencsével, mert a második napon az első gyorsra vezető etapon eltört a váltótartó bak a Peugeot alatt. Ahogy észrevettem és éreztem, hogy mozog a váltó és a motor a kocsiban, rögtön megálltunk, hogy nehogy nagyobb baj legyen. Sajnáljuk, hogy egy ilyen filléres probléma miatt kellett feladnunk a versenyt, amire nagyon készültünk.
Pályabejáráson amúgy szimpatikusak voltak a gyorsok?
- Nagyon tetszett például a Mályinka és a Bükkszentkereszt. Pedig Mályinkán még nem is versenyeztem soha, Bükkszentkereszten viszont igen. Mályinkát azért vártuk, mert az igazán az én stílusomnak feküdt volna. De sajnos versenytempóban már nem tudtunk rajtuk menni.
El vagytok keseredve, vagy inkább az előttetek álló futamokra koncentráltok?
- Ez most így alakult, de nem szabad hasonló helyzetben elkeseredni. Próbálunk a többi futamra koncentrálni, hogy minél többször rajhoz tudjunk állni, és eredményeket elérni. Szeretnénk azokat a tapasztalatokat végre befektetni, amiket egy-egy teszt alkalmával, valamint az egri pályákon szereztünk.
Jönnek a murvás versenyek, fogtok azokon indulni?
- A miskolci verseny után átgondoltuk a lehetőségeinket, és úgy döntöttünk, hogy most a Szombathely Ralit kihagyjuk. Valószínűleg az aszfaltos futamokat fogjuk előnyben részesíteni.