DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő
Rali

Juhász Csaba elégedett az idei évvel

Négy ország, öt bajnokság, öt navigátor, két autó, kilenc futam: meglehetősen szerteágazó szezont futott 2023-ban Juhász Csaba.

Osztrák bajnokság, magyar bajnokság, Mitropa Kupa, Alpok-Adria Kupa, Európa-bajnokság, Magyarország, Ausztria, Szlovénia, Olaszország, Pásztor Csaba, Gondos Péter, Bencs Zoltán, Juhász Zsolt, Szegő János, Mitsubishi Lancer EVO X és Peugeot 208: mind-mind Juhász Csaba 2023-as szezonjához kötődik.

„Igazából az élet hozta így. A Mitsubishit átalakítottuk P csoportosra (kapott egy szekvenciális sebességváltót), ezért csak olyan bajnokságban tudtunk indulni, ahol a technikai szabályzat ezt lehetővé tette. Szerettünk volna ezekben a bajnokságokban minél jobban szerepelni és minél több versenyen rajthoz állni, de néhány műszaki hiba és kiesés hátráltatott minket” – mesélte a pilóta, aki összesen kilenc futamon állt rajthoz ebben az idényben, a csúcspont pedig nem a római ERC-futam volt, hanem…

„A Casentino Rali. Hozzátartozik, hogy ez az egyik kedvenc futamom, így nem nehéz választani. Nagyon szeretem azokat a gyorsasági szakaszokat, és igazán élvezetes rajtuk versenyezni egy elsőkerekes autóval is. Számomra ez a versenyhelyszín mindig nagy élményt ad az eredménytől függetlenül is” – mondta.

juhasz



„Alapvetően elégedett lehetek 2023-mal, mert látszik a fejlődés. A Mitsubishivel egyre gyorsabbak vagyunk és ez motivációt ad. Sajnos volt a Rally Hungaryn egy balesetünk, felborultunk egy fékhiba miatt, de ezt leszámítva az autó versenyképes volt, és ez lényeges a jövőre nézve. A római ERC-futamon pedig egy erős kategóriában is pontokat tudtunk szerezni a Peugeot Rally 4-gyel, ami nagyon fontos volt nekem. Így elmondhatjuk, hogy volt pozitívum a szezonunkban” – összegzett Juhász.

Ami pedig 2024-et illeti: „Itthon fogunk indulni az ORC-ben az Evo X-es Mitsubishivel. Átalakítjuk az autót teljes mértékben a P csoportos szabályoknak megfelelően, így még gyorsabb lesz. Megpróbáljuk még megbízhatóbbá tenni a Mitsubishit, ezért rengeteg apró átalakítás lesz rajta a télen. Lesz munka bőven, de remélem, hogy ez megtérül majd a 2024-es szezonban. Ezenkívül szeretnék egy nemzetközi futamon is elindulni, ott valamilyen más típussal, de ez a terv még képlékeny, ezen még szintén dolgozni kell.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: