A múltban Ollé Sándornak bőven volt ideje kiismerni a Skoda Fabia rejtelmeit, így nem meglepő, hogy idén is ezzel indult, miután az új autó nem jött össze számukra. „Tavaly meghiúsult a Hyundaira való váltás, így egy 2015-ös Skodát vásároltunk. Azt terveztük, hogy a lehető legjobban felújítjuk, ami sikerült, a 2018-as szintre felhoztuk. Én stabilnak éreztem, és az alkatrészek utánpótlásával sincsen gond, a futómű pedig iszonyúan jó, így nagy technikai hátrányba murván biztosan nem kerülhetünk” – kezdte értékelését.
„Mostanában több az aszfaltos verseny, de nekem a murva az igazi. Szeretek látványosan autózni, ott pedig ezt megtehetem” – folytatta. Nem meglepő tehát, hogy a Pirelli Nemzetközi Murva Kupára figyelt leginkább, de mellette az aszfaltos versenyeken is elindult. Tempójára egyelőre nem lehetett panasz, még ha nem is minden alakult a terveik szerint.
„Úgy döntöttünk, többet költünk a Skodára, mert szerintem a 2018-as technika murván még mindig ütőképes, ami be is bizonyosodott. Székesfehérváron a negyedik helyről estünk ki, amikor megütöttem a jobb elejét az autónak, de ezt követően nem tudtunk elindulni az osztrák futamon, a román versenyt meg törölték, szóval volt egy káosz a kupában, a Veszprém Ralin viszont a második helyen álltunk, amikor vége lett a versenynek”– mesélte Ollé Sándor, egyúttal röviden a jövőre is kitért. Reméli, lányával is indulhat az egyes fordulókon.
„Murván a legjobb ötben akarok lenni, szerintem ez most elérhető, ha másképp lesz, technikát kell váltanunk. Aszfalton a top10 is jó lenne, de az is fontos, hogy Rebeka vissza tud-e jönni navigálni. Vele nagyon szeretek menni, idén több navigátorral kellett indulnom, ez sem segített túl sokat. Köszönjük viszont a barátainknak és támogatóinknak, mert még mindig vannak olyanok, akik továbbra is szeretnék, hogy itt legyünk ezeken a pályákon” – tette hozzá.