Steward
Gellérfi-Csizmadia Gergő
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. május 25. csütörtök

Itt most Kvjat ül és mesél, viszont ha megfordítjuk a videót, akkor már szimulátorozik

Ha megfeledkezünk róla, hogy ez egy 360°-ban forgatható videó, elég monotonnak találhatjuk, amint Danyiil Kvjat a szocsi versenypálya kanyarjait mutatja be, de 180°-os fordulat után már szimulátoron is nyomon követhetjük ezt.

Kvjat tavaly még - egyelőre utoljára - a Red Bull pilótájaként készülhetett haza futamára, de a Toro Rossóhoz való visszaküldése ellenére az orosz médiaérdeklődés szemernyit sem csökkent iránta a Szocsiban rendezenő futam előtt. A hazai hősnek néhány furcsa médiaeseményen is részt kell vennie, például curlingezni is megtanítja majd őt az Anna Szidorova nevével fémjelzett női nemzeti csapat, amely a nemrég véget ért világbajnokságról ezüstéremmel tért haza. 

Két éve jégkorongozott, tavaly bobozott, idén pedig curlingeznie kell az Orosz Nagydíj előtt - mivel a szocsi versenypálya a 2014-es téli olimpia helyszínén épült fel, Kvjat aligha ússza meg, hogy idővel az összes létező téli sportot ki kelljen próbálnia, persze ha elég hosszú ideig az F1 mezőnyében marad.

Milyen tejet kér Fernando Alonso, ha megnyeri az Indy 500-at?

Az 500 mérföldes futam résztvevői a hagyományokhoz híven előre közölték, milyen tejjel kívánják ünnepelni győzelmüket - Alonso a kétszázalékost részesíti előnyben.

pf-indy-tej

Kijött a kórházból, már versenyezne Bourdais

Elhagyhatta a kórházat a múlt szombaton az Indy 500-ak történetének egyik legnagyobb balesetét élte túl, ráadásul maradandó károsodások nélkül - köszönhetően a Dallara-karosszériának és a SAFER-falnak. Bourdais csapatfőnöke, Dale Coyne elárulta, hogy a francia műtétje után már arról beszélt, hogy szeretne részt venni a sonomai szezonzárón, ő maga viszont azt javasolta neki, hogy ne siettesse a rehabilitációt. A francia emellett a jövő hónapban esedékes Indy 500-ról is beszélt - erről azonban felesége "tiltotta le".

bourdais-korhaz

Jövőre érkezik az új IndyCar-autó - már most alig várjuk!

Bemutatták a jövőre érkező újgenerációs IndyCar-autó formatervét, mely bár továbbra is a néhai Dan Wheldonról elnevezett DW12-re épül majd, de új, egységes aerokitet kapnak az autók, melyeket az 1990-es évek formavilága ihletett...

Az alábbi képen a road-konfiguráció formaterve látható, de idekattintva az oválos verzióról is találhattok jó pár grafikát!

9

Pénzbüntetést kapott a Ferrari Raikkönen miatt

A finn versenyző csapatára F1-es mércével meglehetősen szerénynek számító 200 eurós bírságot szabtak ki – persze ez kihágásának mértékével is arányban van. A stewardok jelentése szerint ugyanis a 7-es számú autó az előírt 60 km/h helyett 61,7 km/h sebességgel haladt a bokszutcában.

Az Indy500-ra készülő ex-F1-es váratlan hasonmást talált magának!

"Azt hiszem, én vagyok a férfi Ellen DeGeneres" - mondta Max Chilton, Charlie Kimball pedig meg is osztotta ezt a világgal... Hááááát...

A paddockban közlekedő F1-esek nem mindig olyan menők, mint Hamilton

Legalábbis alighanem erre próbált utalni az F1Writers Twitter-oldal az alábbi képekkel:

pf-f1j-1

pf-f1j-1

pf-f1j-1

pf-f1j-1

Az Andretti megvédte a McLarent a twitteres beszólástól

Amikor a McLaren-Honda-Andretti Twitter-oldal kiposztolta, hogy Alonso és társai egy Lego-autó-összerakó versenyben vesznek részt, hamar érkezett egy tweet, miszerint az ellenfél számára ez hátrányt jelent, hiszen Alonsónak nagy rutinja van már az autók újjáépítésében - minden bizonnyal az F1-es McLaren-Honda folyamatos gyengélkedésére utalva ezzel.

A "nagy" Andretti-csapat twitterese pedig gyorsan kapcsolt:

A nap idézete: afrikai életbölcselet a Le Mans-ról

Persze ez csúsztatás, hiszen a mondat eredeti formájában egyáltalán nem a 24 órás versenyről szól, viszont tökéletesen alkalmazható rá, aligha véletlen, hogy a WEC hivatalos Twitter-oldalán is megosztotta:

Ha gyorsan akarsz menni, menj egyedül. Ha messzire akarsz menni, menjetek együtt.

wec-2017-mezony

Keserédes videóval emlékezik Nicky Haydenre a MiniBikers

A Red Bull valószínűleg a legjobb monacói bemutatóvideót rakta össze!

Meg szoktak zavarni az F1 nézése közben? Akkor ez az ajánlat neked szól!

Részletek webshopunkban!

lany-bogre-4

Nem viccel a Sauber - agresszív fejlesztésre készül a csapat

Ugyan a tavalyi Ferrari-motort használja a mezőny leggyengébbjének tartott Sauber, Pascal Wehrlein révén mégis gyűjtött már négy pontot és ezen felbuzdulva komoly fejlődésre készül. Monisha Kaltenborn csapatfőnök szerint agresszív fejlesztési terv alapján haladnak, Ausztriában, majd Silverstone-ban is egy komolyabb csomaggal érkeznek, sőt, már most Monacóban is tennének egy lépést előre. Azok után, hogy bezsebelték a négy pontot és ilyen komoly terveik vannak az év második felére, vajon helytálló lesz az a várakozás, hogy ők a sereghajtók, vagy egészen az utolsó helyig süllyed a McLaren-Honda?

sauber-2017-barcelona

Hamilton motoron parádézik Monacóban

Monte-Carlóban tartózkodó kollégáink is ott voltak, amikor Lewis Hamilton egy böszmenagy motoron került közeli kapcsolatba rajongóival!

pf-hamilton-monaco-1

pf-hamilton-monaco-2

pf-hamilton-monaco-3

Kiss Pál Tamás feltette a nagy kérdést - és igent kapott válaszként!

Gratulálunk!

 
 

Yes...yes..she said..she said what I wanted so much to hear...#loveyou@alexandragal00

Tamas Pal Kiss (@tamaspalkiss) által megosztott bejegyzés,

Sportosan elegáns, dinamikus megjelenésű, kétrészes ágyneműhuzat a Ferrari-rajongók számára!

Ez az ágynemű nemcsak a hálószobánk dísze lehet, hanem minden Ferrari-rajongó örömét leli benne. A takaró mindkét oldala csinos díszítő elemeket kapott, a külső részén hatalmas Ferrari-emblémával, belső részén dinamikus Scuderia Ferrari logós és olasz zászlós motívummal, így csak rajtad múlik hogy melyik oldalát használod.

A párnán egy nagy Scuderia Ferrari logót is láthatunk. Az ágynemű kétrészes, méretei: párna 70x80/90 cm, takaró 140x200 cm. Anyaga: 100% pamut. 

Elérhető ide vagy a képre kattintva!

pf-ws-ferrari-agynemu-scudetto-1

Szembemotorozott velünk Monacóban egy régi kedves ismerős

Az F1-be egy futam erejéig visszatérő Jenson Buttonnel találta szembe magát a Formula.hu száguldó riportere a monacói bokszutcában: a 2009-es bajnok jó szokásához híven robogóval érkezett, széles mosollyal az arcán.

További érdekességek a bokszutcából ide vagy a képre kattintva!

pf-button-monaco/

Félelmetes rázókövet szereltek fel Monacóban

Akárcsak az összes versenypályán, a monte-carlói utcai aszfaltcsíkon is változtattak a biztonsági felszereltségen: erre azért van szükség, mert az autók jelentősen gyorsultak az elmúlt évekhez képest. Az 1, 4, 11, 12 és 15 kanyarokban a TecPro védőfalat erősítették meg, az 1, 3, 4, 5 kanyarokban pedig szalagkorlátot telepítettek. A legnagyobb figyelem azonban az uszoda kanyarkombináció kijáratánál levő, hatalmas vetőkövet övezi. A sárga szegély célja, hogy elrettentse a versenyzőket a kanyar átvágásától. A szomszédságában, a 15-16 kanyaroknál egy szintén sárga, de laposabb és hosszú szegélyt szereltek fel, melynek funkciója hasonló: lelassítani a pályát kiszélesítő versenyzőket, mielőtt újra csatlakoznak.  A monacói pálya egyes szakaszait újraaszfaltozták a nagydíjhétvége előtt.

 

Ezentúl jó célt is szolgál a Force India rózsaszínje

Az istálló Monacóban jelentette be, hogy autóira felkerül a – kirívó alapszínhez tökéletesen illő – rózsaszín szalag, amellyel a mellrák elleni küzdelemre hívják fel a figyelmet. A csapat a Breast Cancer Care alapítvánnyal kötött többéves együttműködést. 

Így döntött körrekordot Verstappen a pályán, amely nincs is a naptárban

A Zandvoortban (1952 és 1985 között a Holland Nagydíj helyszíne) 2012-es Red Bull-lal parádézó Max Verstappen úgy döntött, kicsit rááll a gázra: az eredménye 1:19,511-es köridő lett, új rekord az aszfaltcsíkon. Teljes onboard felvétel nincs, de a Red Bull videóján átjön, milyen versenytempóban teljesíteni a pályát, amelyet a naptárban nem láthatunk.

Ilyen még nem volt: Dobogó lesz Monacóban

A „dobogóra állni” kifejezést eddig csak átvett értelemben használták a Monacói GP-n: a nagydíj első három helyezettje ugyanis a hercegi páholy lépcsőin vehette át díjait. 2017-ben viszont Monte-Carlo szakít a tradíciókkal, és valódi dobogót épít a versenyzőknek, amely, akárcsak a többi helyszínen, a pálya szintje felett kap helyet, és pihenőszobát is magában foglal. A változás oka, hogy új, modernebb hercegi páholy épül a pályán.

 

Olvastad már?