Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. június 27. kedd

Itt most Kvjat ül és mesél, viszont ha megfordítjuk a videót, akkor már szimulátorozik

Ha megfeledkezünk róla, hogy ez egy 360°-ban forgatható videó, elég monotonnak találhatjuk, amint Danyiil Kvjat a szocsi versenypálya kanyarjait mutatja be, de 180°-os fordulat után már szimulátoron is nyomon követhetjük ezt.

Kvjat tavaly még - egyelőre utoljára - a Red Bull pilótájaként készülhetett haza futamára, de a Toro Rossóhoz való visszaküldése ellenére az orosz médiaérdeklődés szemernyit sem csökkent iránta a Szocsiban rendezenő futam előtt. A hazai hősnek néhány furcsa médiaeseményen is részt kell vennie, például curlingezni is megtanítja majd őt az Anna Szidorova nevével fémjelzett női nemzeti csapat, amely a nemrég véget ért világbajnokságról ezüstéremmel tért haza. 

Két éve jégkorongozott, tavaly bobozott, idén pedig curlingeznie kell az Orosz Nagydíj előtt - mivel a szocsi versenypálya a 2014-es téli olimpia helyszínén épült fel, Kvjat aligha ússza meg, hogy idővel az összes létező téli sportot ki kelljen próbálnia, persze ha elég hosszú ideig az F1 mezőnyében marad.

Boldog születésnapot, bajnok!

Ma ünnepli 32. születésnapját a tavalyi világbajnok, Nico Rosberg - Isten éltesse!

Valami elszabadult tegnap az F1-es csapatok Twitterén

Szeretnél McLaren-sapkát? Szerezz!

Mi pedig segítünk benne!

Részletek ide vagy a képre kattintva.

pf-ws-sapkak

Elképesztő jelenet: szerelők ütköztek Bakuban!

Fontos és jó hír: Biaggi már nincs az intenzíven

Születésnapján Max Biaggi köszöni mindenkinek, hogy kijöhetett az intenzív osztályról, és már nem gép segítségével lélegzik:

Döntöttek a motor és az autó között

Döntött a Mahindra: a szezon végén elhagyják a Moto3-at, s most már kizárólag a Formula-E-re koncentrálnak - a csapat 2011-ben csatlakozott a motoros világbajnokság legkisebb kategóriájához, s tavaly értek el igazi áttörést, amikor Francesco Bagnaia három győzelemmel negyedik lett az összetettben.

mahindra

Egy kormányt, adjatok már egy kormányt! - Raikkönent se hallottuk még ilyen dühösnek

Az Azerbajdzsáni Nagydíj piros zászlós leállása során a Ferrari szerelői talán magukat is meglepve ismét üzemképes állapotba varázsolták Kimi Raikkönen megtépázott autóját, egy igen fontos alkatrészről azonban megfeledkezdtek, amikor már készek lettek volna visszaküldeni a finn a pályára. Raikkönen a rádióban gondoskodott róla, hogy mindenki tisztán meghallja, mire van szüksége.

Összefoglaló Raikkönen élete legkaotikusabb versenyéről

Egy rajongó Kimi Raikkönenre fókuszálva készítette el az Azerbajdzsáni Nagydíj videós összefoglalását. A versenyét, amelyről a finn pilóta, ahogy maga is kiemelte, kétszer is kiesett…

Mikor látunk ilyen pillanatokat legközelebb Vetteltől és Hamiltontól?

Pedig mintha tegnap lett volna, amikor a két versenyző még minden hátsó gondolat nélkül mókázott egymással, vagy épp összeölelkeztek a parc fermében. Vajon mennyit kell várnunk, mire újra felolvad a hangulat? Jelenleg bármilyen jelenetet jobban el tudunk képzelni a két versenyző részvetelével, mint ilyeneket:

Michelisz újra úgy érzi, meg akarja nyerni a WTCC-t!

A magyar versenyző első szavai idei első győzelme után, valamint a Vila Real-i főfutam rövid összefoglalója, amely a Honda-pilóta sikerét hozta.

Tegyél meg mindent saját nyugalmadért!

Vigyázat! Ne zavarj, amíg F1-et nézek! Súlyos sérülésekkel járhat! – így szól a baljóslatú, ugyanakkor humoros felirat a Fomula.hu webshop rajongói bögréjén és pólóján. Testhezálló ajándék autósportőrült ismerősöknek, vagy dísztárgyként a polcra helyezve minden alkalommal emlékeztethetjük vele a lakótársakat, mikor nem érdemes közelíteni felénk.

A rajongói bögre és póló (fekete és fehér színben) ide vagy a képre kattintva tekinthető meg webshopunkban.

Amire tényleg a legkevésbé volt idő figyelni a bakui futamon: A gumitaktika Azerbajdzsánban

Azért azt hozzá kell tenni, hogy a biztonsági autó és piros zászló alatt mindenki cserélt kereket, így különösebb lehetőség nem volt a gumikeverékekkel való ügyeskedésre. Az viszont figyelemre méltó a Pirelli infografikájában, hogy a győztes Ricciardo már az 5. körben kerékcserére érkezett, így egy kiállás hátrányban volt azon kevesekhez képest, akik megoldották a versenyt a két „ingyen” kiállással: Stroll, Magnussen, Sainz és Alonso tartoztak közéjük a pontszerzők sorából.

Akkor foglaljuk szépen össze, mi minden történt Bakuban! (videó)

Tavaly azon viccelődtünk, hogy sikerült elnyújtani több percesre az eseménytelen első azerbajdzsáni F1-es verseny hivatalos összefoglalóját. Most mind a 7 percre és 34 másodpercre szükség volt. A Formula-1 hivatalos YouTube-csatornája a Hamilton-Vettel incidensről is készült egy kis szösszenettel. Szerzői jogok miatt a videók továbbra is átkattintva tekinthetők csak meg.

Büntetőpontokat is kapott Vettel, közel az eltiltáshoz

Miután ráhúzta a kormányt Lewis Hamiltonra – amelyről nyilatkozataiban úgy beszél, mintha meg sem történt volna –, Sebastian Vettel nem úszta meg 10 másodperces bokszutcai stop-and-go büntetéssel: 3 büntetőpontot is szuperlicenszére írtak. Ez az érték azért is kritikus, mert 12 pont után egyfutamos eltiltás jár – márpedig Vettel jelenleg 9-nél tart, tehát még egy hasonló vétség, és a német megkaphatja a szankciót, mellyel a pontrendszer bevezetése óta még nem sújtottak senkit. Az egyes büntetőpontok 12 hónappal azután törlődnek, hogy a versenyző megkapta őket.

Elképesztő sportszerűtlenség Hamiltontól és Vetteltől

Hamilton hirtelen lassított, Vettel majdnem belerohant, vagy talán hozzá is ért a Mercedes hátuljához. A dühös német aztán Hamilton mellé húzódott a biztonsági autó mögött, és ráhúzta az autót a Mercedesre, s össze is koccant a két kerék.

 

Kaotikus első kör Bakuban: a Toro Rossók és finnek is kitoltak egymással (videókkal)

7 perc csúszkálás és bukás egyetlen versenyhétvégéről

A Formula-E-nél tudják, hogy mit szeretnek látni a nézők a versenypályákon: amikor bajba kerülnek a pilóták! Ezért rakták össze az alábbi videót, amelyben a Berlin ePrix két napjának összes megcsúszása, nagy elfékezése, koccanása és balesete benne van.

Olvasónk 100%-os eredménnyel teljesítette a DTM-es aláírásgyűjtést

Az alábbi képeket kaptuk egy olvasónktól, aki magazinunkkal a kezében támadta le a Hungaroringen a DTM-pilótáit, és végül 18/18-as eredménnyel zárt. A mezőny minden pilótájának aláírását begyűjtötte!

19396797_1381222185266157_6207034123881145388_n

19366251_1381222191932823_1604371837697555590_n

Amikor egy gyerek kérdései szorongatják a McLaren-vezért: itt a teljes videó

A kis Charles lehetőséget kapott arra, hogy a McLaren Csoport műveleti igazgatójának, Jonathan Neale-nek tegye fel kérdéseit. A csapat pár napja egy ízelítőt már közölt, de most itt a teljes videó. 

A kedvenc kérdésünk:

Miért fizettek Fernando Alonsónak olyan rengeteg pénzt, amikor távirányítással is működtethetnétek az autót?

Neale részletesen kifejti, hogy például a szűk monacói pályán, esőben milyen sokat is számítanak egy világbajnok versenyző képességei. Bár némi iróniát ad a magyarázatnak, hogy Alonso éppen nem is volt ott az idei Monacói Nagydíjon.

Kötelező videó: Raikkönen és az azeri nyelv szépségei

Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen üzenetet szeretnének küldeni az Azerbajdzsánban élő rajongóiknak, csak az a baj, hogy nem ismerik a nyelvet. Sebaj, a németnek le van írva a szöveg, így meg is kéri csapattársát, hogy olvassa fel.

"Hát ez németül van!" - hangzott Raikkönen első reakciója, vélhetően az ü-betűket látva.

Majd miután nagy nehezen elolvasta a leírt szöveget, így zárta:

"Nekem fogalmam sincs, hogy mit jelent, de remélhetőleg azért valaki majd érti!"

Olvastad már?