Az F1 irányító testülete néhány hónapja hirdette meg a lehetőséget, hogy (legalább) egy istálló 2015-től csatlakozhat a mezőnyhöz. Az amerikai Gene Haas, illetve a román származású Colin Kolles nevével fémjelzett projektek mellett az a szerb Zoran Stefanovic is benyújtotta pályázatát, aki 2010-ben még a Toyota megszüntetett gyári csapatának maradványaira kívánta felépíteni az első szerb F1-es csapatot, az egyik pilóta pedig nem más lett volna, mint 1997 bajnoka, Jacques Villeneuve.
Az a terv végül nem sikerült, ahogy a mostani sem: Stefanovic nemrég elismerte, hogy kiszállt a versenyből. Az olasz Omnicorse-nak adott interjújában elmondta, hogy nem tudott sem a Mercedesszel, sem a Ferrarival, sem a Renault-val megállapodni arról, hogy motort biztosítson a csapat számára. Stefanovic roppant csalódottan nyilatkozott:
"Úgy véljük, hogy mindenkinek egyenlő feltételeket kellene biztosítani, de egyik jelenlegi gyártóval sem sikerült szerződést kötnünk a motorokról, pedig mindhárommal hosszú időn át tárgyaltunk. Minthogy nem tudtunk megegyezni az erőforrásokról, lehetetlenné vált a szereplésünk, így a kiválasztási folyamat közepén kellett félbehagynunk a dolgot."
Nyílt titoknak számít F1-es berkekben, hogy Stefanovic továbbra sem adja fel a nagy álmot, csak immár nem saját csapat indításával, hanem a Marussiával kíván bejutni a Formula-1-be: "Nem kaptuk meg az egyenlő bánásmódot, de van jövőnk az F1-ben. Több csapattal is évek óta kapcsolatban vagyok, ahogy az köztudott, de nem hiszem, hogy bele kellene menni a jelenleg is zajló tárgyalások részleteibe."