A módosított nevezési listán a február elején kiadott verzióhoz képest a Scuderia Ferrari Mission Winnow csapatnév helyett egyszerűen Scuderia Ferrari szerepel. A Mission Winnow – amely számos szponzorfelirat formájában megtalálható az SF90-en – a Philip Morris International innovatív kampánya, amely a Ducati MotoGP-csapatát is támogatja.
Sokan azonban a dohányreklámozás bújtatott visszatérésének tartják a Ferrarival kötött együttműködést, Ausztráliában a szezonnyitó előtt már meg is indult a mozgolódás a támogató ellen. Bár PMI részéről hangsúlyozták, „A Mission Winnow nem reklámozza vagy népszerűsíti egyetlen termékünket vagy márkánkat sem”, a névváltás alighanem ezzel az előzménnyel van összefüggésben. Az istálló azonban eddig nem kommunikált az ügyben, így nem tudni, az autón található szponzorfeliratok változnak-e.
A Ferrari nyomdokait követve a McLaren egy nagyon hasonló együttműködést kötött egy másik dohányipari céggel, a British American Tobaccóval. Az MCL34-en a BAT kampánya – A Better Tomorrow – szerepel, az ő csapatnevük azonban a korábbi és jelenlegi nevezési listán is McLaren F1 Team.
A hivatalos dokumentumban egy másik érdekes változást találunk még: a Racing Point motorjai Mercedes helyett BWT Mercedes néven szerepelnek. A csapat névadó szponzora a SportPesa lett 2019-ben, a BWT azonban szintén jelentős támogató maradt – az osztrák vállalatnak köszönhető a rózsaszín festés –, ezért a motornévbe csempészték be őket Lawrence Strollék, hasonlóan, mint ahogy az elmúlt években a Red Bull TAG Heuernek hívta Renault-erőforrásait.