Világunkban is úgy van, ha egyre többen kedvelnek valamit, előbb-utóbb akadnak ellenzői is. A Brazil Nagydíj után a Max Verstappent dicsérő szavakkal volt tele a sajtó, így törvényszerű volt, hogy előbb vagy utóbb, de valaki megálljt parancsol az áradatnak. A Sky Sports heti műsorába két újságírót hívott meg, akik igencsak ellentétes véleményt fogalmaztak meg a holland pilótával kapcsolatban.
„(Versenyzése) nem tartozott a legjobbak közé” - fogalmazott Sam Collins, a Racecaar Engineering munkatársa. „Nem vagyok Max legnagyobb rajongója, szerintem eléggé túlértékelt. Nincsen semmi ravaszság a versenyzésében, ha beül az autóba, az olyan, mintha csak PlayStationnel játszana - egyáltalán nem érti, hogy mi folyik körülötte. Az olyanok oldalán állok, mint például Vettel, aki azt gondolja, hogy sokszor kicsúszik az irányítás a kezéből. Brazíliában viszont tényleg láthattunk tőle néhány remek manővert, szerintem ez volt az eddigi legjobb versenyzése.”
Amikor arról kérdezték az újságírót, hogy miért nem kedveli emiatt a hollandot, úgy fogalmazott, hogy „amikor megérkezik egy kanyarba, rátapos a fékre, és vagy nekimegy a másiknak, vagy megelőzi. Szerencsés volt, hogy nem találta el a falat, a megfelelő pillanatban vette el a gázról a lábát, így részben mázli, részben a tehetsége kellett hozzá. Persze a kanyarok külső ívein mutatott előzései is árulkodnak képességeiről.”
A csatorna munkatársa, Marc Prestley már pozitívabban nyilatkozott Verstappenről. „Sokkal többször sikerülnek neki ezek az előzések, mint az ellenkezője, mi pedig ezt szeretnénk látni” - mondta. „Izgalmas pilóta, és valódi friss szellőt hozott a Forma-1-be. Nem szabálykövető versenyzőkre vagyunk kíváncsiak, akik a szokásos íveket követik, hanem olyanokra, akik valami másat próbálnak ki. Ezt szeretem Maxban a leginkább, s bár sokat kell még tanulnia, valóban felfrissítette a sportágat.”
„A safety car mögött is látható volt, amint lemegy az ívről, odaér a másik mellé, és keresi a tapadást. Egyértelmű, hogy talált is, mert amikor újraindult a verseny, olyan helyeken előzött, ahol még soha nem láttuk. Azt kell mondjam, hogy Max versenyzése teljes egészében Lewis Hamiltonéra emlékeztet. 2006-ban, a törökországi GP2-es futamon valósággal berobbant az életünkbe. Megpördült, a mezőny végére esett, majd egy olyan versenyt futott, ahol mindenütt előzte az embereket - szerintem ez a két teljesítmény teljesen hasonlított egymásra.”