A harmadik helyről induló brit pilóta bár hátraesett a rajt utáni körökben, de végül mégis a hatodik helyen sikerült célba érnie. Az ultralágy keveréken rajtoló 2009-es világbajnok a 9. körben váltott lágy abroncsokra, majd Sebastian Vettel balesete után újból a citromsárga jelzésű Pirelliket rakatta fel autójára. A verseny záró szakaszában még az ötödik helyen is hajtott, ám végül meg kellett hajolnia az ultralágy keveréken nagyon gyors tempót diktáló Daniel Ricciardo előtt.
„Nagyszerű eredményt értünk el, sikerült kihoznunk a maximumot magunkból” - idézte Buttont a Motorsport.com. „Nagyon jó érzés volt az élmezőnyben harcolni, de egyértelmű, hogy nincs meg hozzá a nyers tempónk, ezt láthatták is. Egyszerűen lehetetlen magunk mögött tartani az autókat, ahogyan az is, hogy mi előzzük meg a többieket. Mégis, sikerült legyőzni azokat az autókat, akiket reméltük, hogy le fogunk, az előttünk lévők viszont nagyon gyorsnak bizonyultak. Vannak bizonyos területek, ahol fejlődnünk kell, ez pedig sajnos nem történik meg egyik napról a másikra.”
Button eleinte bizonytalan volt a stratégiát illetően, hiszen előznie kellett, ami nem éppen a McLaren-Honda ismérve. „Azzal a stratégiával, amit választottunk, és végrehajtottunk… öt autó mögé értem vissza a kiállás után, úgy, hogy nagyon nehéz előznünk. Ezért komoly kockázatot kellett vállalnom, ráadásul mindannyian használták a DRS-üket is. Ami azt illeti, a rajtpozícióm nagyon nagy segítség volt, hiszen tiszta pályán autózol, és sokkal jobban lehet játszani a taktikával. Nem hinném, hogy nyers tempóban jók vagyunk - szerintem jelenleg a Haas és a Force India környékén helyezkedünk el” - tette hozzá a brit.