Időmérő edzések táblázata:
Az edzéstáblázatokban a valódi gyorsaságbeli sorrendet tükrözik a számok. Tehát büntetések, hátrasorolások nélkül, a megfutott köridők alapján készült sorrendiségben.
Jól látható, hogy hol és ki bukott, botlott nagyot, esett vissza számottevően. Továbbá az is szembetűnő, hogy hol és melyik versenyző vagy csapat volt a szezonális átlagához mérten kiugróan jó vagy éppen gyenge.
A csapatok esetében mindig a jobbik autót érdemes megjeleníti. Ez alapján ezt a sorrendet vetíthetjük ki:
Próbáljuk meg most világbajnoki pontokkal „honorálni” az edzések gyorsasági sorrendjét. A fenti táblázat helyezéseit cseréljük ki a hozzárendelhető képzeletbeli vb-pontokkal. Ez lesz a sorrend:
A McLaren és a Marussia egyszer sem tudott bejutni a top10-be.
A leggyorsabb versenykörök táblázata:
A versenyeken megfutott legjobb körök szezonális sorrendje is bőven ad alkalmat böngészésre. Ebben már nyilván nyomot hagyott a versenytaktikai kényszer, és az is, kinek milyen állapotban voltak a versenyautójának kerekei akkor, amikor már alig volt a kocsijában üzemanyag. A két tényező (friss és puhább gumi + kevés üzemanyag) együttállása vezethet el mindennél könnyebben az elérhető legjobb köridőhöz.
Az első 8 helyen a négy legerősebb csapat versenyzői sorakoznak, szépen kettesével. A 9. helyen mindjárt a szezon egyik kedveltje, Max Verstappen található, aki valóban nem takarékoskodott a gázzal. Belgiumban, Olaszországban és Szingapúrban is a 4. leggyorsabb versenykört futotta.
Ricciardo is szenzációsan szerepelt, háromszor is ő teljesítette a legrövidebb idő alatt futamkörülmények között a mért kört.
Az is jól látható, mekkora meglepetést okozott Alonso az utolsó versenyen megfutott abszolút 3. leggyorsabb körével. Ezzel átugrotta csapatársát, az év közben jobb versenyköridőket teljesítő Buttont.
A csapatok esetében a jobb helyezést elért autót érdemes megjeleníti: