Kedden beszámoltunk róla, hogy a jelek szerint a Red Bull, amely év elején szakított a Renault-val, majd kosarat kapott a Mercedestől, Ferraritól és Hondától is, visszakönyörögte magát a francia céghez, amely vélhetően jóval nagyobb összegért, már nem gyári csapatként biztosítja az alakulatnak V6-os erőforrását. A Toro Rosso valószínűleg a Ferraritól kap motort.
A német Sport Bild értesülései szerint azonban az erőforrás nem viseli a Renault nevét – korábban is szóba került, hogy a megromlott kapcsolat miatt „névtelen” motort fog használni a csapat. Helyette Infinitire keresztelik át. A luxusmárka, amely a Renault-val azonos cégcsoportban levő Nissanhoz tartozik, eddig a Red Bull szponzoraként ténykedett. Az efféle átkeresztelések egy-másfél évtizede örvendtek nagy négyszerűségnek, például szintén szponzoráció miatt hívták a Sauber Ferrari-motorjait Petronasnak.
A Sport Bild úgy vélekedik, az Infiniti-motor csak egyéves, alkalmi megoldás lesz az alternatív, független motorszállító által gyártott ikerturbós erőforrások 2017-es bevezetése előtt. Ezt a motort olcsóbb megoldásnak szánják kisebb csapatok részére, de teljesítményük vetekedhet a jelenlegi hibrid erőforrásokéval – a Red Bull láthatóan bízik bennük, annak ellenére, hogy egyesek szerint az FIA javaslata csak politikai húzás.
A Red Bullnak azonban még szüksége lesz tulajdonosa, Dietrich Mateschitz hozzájárulására, akinek várhatóan november 20-ig kell a Renault-val kötött új megállapodásra rábólintania. „Tisztában van vele, mennyire elkötelezett és tehetséges a csapat” – mondta Christian Horner csapatvezető, aki bízik benne, hogy főnöke áldását adja. „Olyan megoldást akar, amely előre visz, kész segíteni, a színfalak mögött pedig számos párbeszédben vesz részt, hogy ezt megvalósíthassa.”