Nasr és Ericsson a 16., illetve 17. pozíciókból vágtak neki a Szingapúri Nagydíjnak, így nem számítottak arra, hogy könnyű versenynek néznek elébe. A futamon azonban meglehetősen sokan kiestek, amiből a Sauber igyekezett előnyt kovácsolni – végül az utolsó percekben összejött a pontszerzés Felipe Nasr részéről, Marcus Ericsson pedig éppen, hogy lecsúszott a sikerről, ő ugyanis a 11. helyen fejezte be a versenyt.
Nasr elmondta, a dolgok már a verseny közben is jól alakultak számukra, azonban a safety car második pályára gurulása alkalmával gumikezelési gondjai akadtak. „Nagyon sok kihívást jelentett számunkra a mai futam” – kezdte beszámolóját. „Kétkiállásos stratégiát terveztünk és tudtuk, hogy nehéz lesz a pontszerzők közé kerülni. Az első biztonsági autós periódus után minden jól ment, de a második alkalommal az első gumijaim túlságosan lehűltek, így az új rajtnál nem volt elég jó a tempóm.”
Ericssont azonban egy egészen furcsa baki gátolta meg abban, hogy jobb eredményt érjen el a 11. pozíciónál: „Az első kerékcsere után megfeledkeztünk arról, hogy a bokszutcai beállítást kikapcsoljuk a kormánykeréken. Így a fékegyensúly bokszutcai módban maradt és ez blokkolta a hátsó tengelyt.” – mondta a svéd, majd hozzátette, később fel tudta venni a tempót a többiekkel. „Ezután lépést tudtam tartani a közvetlen ellenfeleinkkel. Összességében jó, hogy Felipének sikerült a pontszerzés, én azonban csalódott vagyok.”