Korábban tényként emlegették, hogy a Formula-1 nem tartozik a túlságosan népszerű sportok között az Egyesült Államokban, és igazán sosem fogja tudni belopni magát a közönség szívébe – ennek tulajdonították, hogy az USA Nagydíjat már számtalan különböző helyszínen rendezték meg, de sikerük sosem tartott sokáig. Ennek ellentmond, hogy a nézettség jelentősen növekedett 2014-ben – miközben világszerte 5,6 %-kal csökkent (425 millióra).
Az Egyesült Államokban ezzel ellentétben 10,1 %-kal nőtt 12,6 millió főre, számolt be a Wall Street Journal. Az érdeklődés az USA Nagydíj 2012-es visszatérése óta emelkedik. A következő évtől fogva a közvetítés az NBC csatornára került át, ami szintén löketet adott. 2014-ben 128 %-kal emelkedett azok száma, akik négy-kilenc versenyt tekintettek meg, míg a tíz vagy több nagydíjat nézők mennyisége megduplázódott.
Évről évre emelkedik az egy nagydíjra jutó átlagos nézettség is: 2013 óta 85 %-os emelkedés történt. A legnépszerűbb futamok tavaly nem meglepő módon az USA és Kanadai Nagydíjak voltak, utóbbi 3,5 milliós közönséget generált. A statisztika azokat számolja, akik legalább 15 percen keresztül néztek megszakítás nélkül egy-egy versenyt. A beszámoló azt is megemlíti, hogy a közönség elsősorban a magasabb társadalmi státuszúak közül kerül ki (ESOMAR A, B, C1 csoport), és kétszer akkora valószínűséggel rendelkezik magas keresettel, mint a lakosság általában.