Az első nap vezető Marcus Ericsson visszavette a Saubert csapattársától, Felipe Nasrtól, és közel 500 kilométernek megfelelő 112 kört teljesített szerdán. Ezzel a csapat összesen 382-ig jutott, az istállók közül csak a Mercedes bizonyult eredményesebbnek nála. Bár Ericsson miatt egy alkalommal piros zászlóval kellett megszakítani az edzést, az eset nem műszaki hiba miatt történt, az üzemanyag fogyott ki autójából.
„Újabb jó nap volt ez számunkra, több mint 100 kört sikerült teljesítenünk. Nagyszerű első hetes tesztelés volt a csapat számára, szeretnék köszönetet mondani mindenkinek az elvégzett munkáért. Sok értékes információt sikerült begyűjteni” – mondta Ericsson, aki szinte papírforma szerinti második helyet ért el a ferraris Kimi Raikkönen mögött, habár a teljes tesztet illetően „csak” az ötödik legjobb köridőt érte el.
„Érdekes volt, hogy az első és negyedik nap vezethettem az autót, nyilvánvaló, hogy közben előrelépések történtek. Felipe és a csapat jó munkát végzett, így amikor újra én kerültem sorra, rögtön feltűnt a különbség. Ez bizakodásra ad okot, azt hiszem, jó alappal indulhatunk.”
Giampaolo Dall’Ara vezető pályamérnök a csapat szempontjából értékelte a négy napot. „Újabb produktív nap volt a Sauber számára. Bizonyos elméleti mérésekre koncentráltunk, amelyek sok türelmet igényeltek Marcus részéről, mert ki-be kellett járkálnia a bokszból, újra és újra. Összességében a négy nap rendkívül pozitív volt. Alig adódtak megbízhatósági problémák az autóval, jelentős végképp nem. A versenyzők és a csapat jól dolgoztak, remek, hogy végre megismerték egymást” – fogalmazott a szakember.