Engstler idén a TC2-es kategória megnyerésével hívta fel magára a figyelmet, és szinte minden futam végén a pódium mellett ünnepelhetett a három abszolút dobogós helyezett pilóta mellett, ám igazából egy légüres térben, egyenlő erőt képviselő ellenfelek nélkül körözött egész évben BMW-jével. A TC1-es autók ellen esélye sem volt felvenni a versenyt, a TC2-eseket pedig általában könnyedén verte.
Jövőre már csak TC1-es szabályok szerint épített versenygépek indulhatnak a WTCC-ben, és mivel ilyen német gyártmányú autó nem elérhető a jelenlegi mezőnyben, ezért főszponzora, a Liqui Moly nyomásának engedve Engstler a váltás mellett döntött: 2015-ben az éppen a WTCC konkurenciájaként, újonnan megalakuló TC3-as Nemzetközi Szériában fogja indítani csapatát, a BMW-ket pedig VW Golfokra cseréli.
„A Liqui Moly 1988 óta szponzorál, ezért nyilván fontos volt, hogy együtt folytassuk. A WTCC-ben hét gyönyörű évet töltöttem el, és olyanok voltak számomra, mint egy nagy család. Úgy vélem, a TC3-as Széria gyorsan kinövi magát, de meglátjuk, mi lesz. A golfos projektünket három hete indítottuk el. Reálisan nézve három héttel az első verseny előtt tesztelhetjük majd először az autót. Azért a VW-t választottam, mert nagyon szívélyesen fogadtak. A másik ok pedig az volt, hogy a BMW-nek és az Audinak ott van a DTM, míg a VW-nek nincs más túraautós programja, ami szerintem előnyös. Ők a lehető legjobban akarják felkészíteni az autókat, és nem kell ott lennem mellettük minden percben, hogy fogjam a kezüket. Szerintem a TC3 a megfelelő terep a privát csapatok számára” – idézi az autosport.com a rutinos német pilóta szavait.