örülhetett a kínai nézőközönség a kínai pilóta elsőségének, aki már a sorozatban futott első hétvégéjén, Oroszországban futamgyőzelmet ünnepelhetett. Mostani 1:06,127-es idejével ugyan az ő neve áll az összesítés tetején, ám mégsem ő futotta a legjobb köridőt az utolsó félórás edzés során. Ez Tiago Monteirónak sikerült, aki 1:05,978-nál állította meg az órát, ám ezt az eredményét törölték, mivel pár másodperccel a körének befejezése előtt piros zászlóval megálljt parancsoltak a gyakorlásnak. Ez akadályozta meg, hogy a Honda portugálja a nap mindhárom tréningjét az első helyen zárja, hiszen így csak nyolcadik lett.
Az utolsó pillanatokban érkező piros zászlón kívül volt egy másik leállás is az edzés közepe környékén, amikor Tom Coronel ásta el magát a kavicságyban, miután megpróbálta kikerülni az előtte megpördülő James Thompsont. Végül a holland járt rosszabbul, hiszen Thompson folytathatta útját, az ő autóját pedig noha külső segítséggel kijuttatták a fogságból, már nem engedték tovább körözni.
Rob Huff a reggeli teszthez hasonlóan most is a második helyen zárt a Ladával, jelezve, hogy a márka által az utóbbi hónapokban véghezvitt fejlesztések talán meghozták gyümölcsüket. Thompson is a szokatlanul előkelő 6. pozícióban végzett a másik autóval.
Michelisz Norbert a 13. lett, legjobb köre egy másodperccel maradt el a Ma által felállított etalontól.
Az időmérő edzést rendhagyó módon nem szombaton rendezik, arra helyi idő szerint majd vasárnap reggel kerül sor. Ez nem túl kedvező az európai nézők szempontjából, hiszen nálunk ez hajnali 2:30-as kezdést jelent.
A második szabadedzés végeredménye: