A korábban még gyári csapatként működő RML három gárdának, a ROAL, Münnich és Campos formációknak biztosít két-két Cruze-t, utóbbi alakulat az argentin és a közelgő pekingi futamok közötti kéthónapos szünetben visszarepítette egyik autóját Európába, hogy versenyzőjük, Dusan Borkovic tesztelhesse az újításokat.
Amelyekről Mark Way, az RML főtervezője pozitívan nyilatkozott. "Nem számítok arra, hogy a többi gyár a medencénél töltötte az egész nyarat, de a javulásunk már meglátszik az időeredményeken. A pályák kialakításából adódóan arra számítok, hogy jobban megmutatkoznak Sanghajban, mint Pekingben." Rövid időn belül két kínai verseny követi egymást: október 5-én a fővárosi futam, amely a sonomai forduló helyetteseként került a naptárba, aztán a sanghaji forduló egy héttel később.
"Három nagyszerű ügyfélcsapatunk van, de a forrásaik és költségvetésük korlátozottak, gyári támogatás pedig nem áll a program mögött. Nincsen tesztautónk, tőkénk, amit a fejlesztésre fordíthatnánk. Igencsak korlátozottan tudunk tesztelni a versenyhétvégéken kívül. Más dolog optimalizálni az autót a versenyhétvégére, és egészen más fejleszteni a versenyhétvége során."
Az RML a szezon kezdete előtt 22 hét alatt tervezett meg, gyártott és szállított le hat TC1-es Chevrolet Cruze-t. Ennek ellenére remekeltek az első futamokon, Tom Chilton, Hugo Valente, Tom Coronel és Gianni Morbidelli is elismerésre méltó eredményeket hoztak, Morbidelli mindmáig az egyedüli versenyző, aki a Citroen pilótáin kívül futamot tudott nyerni. Az RML 2015-ben továbbra is szállítani fog TC1-es autókat.