Naptár:
A versenynaptár egyelőre még nincs kész, de a tervek szerint három verseny lesz Észak-, illetve Dél-Amerikában, négy Ãzsiában, öt pedig Európában.
Autók:
A széria szervezői közzétettek egy listát, melyen olyan autók szerepelnek, melyek esetlegesen megfelelhetnek a követelményeknek: Mercedes-Benz CLA 45 AMG; SEAT León Cup Racer; Volkswagen Golf R GTi; Ford Focus ST; Honda Civic Type-R; Opel Astra OPC; Alfa Romeo Giulietta QV; Hyundai Veloster; Nissan Pulsar GTI-R; Renault Mégane R; Audi S3.
Természetesen ezek csak példák, a lista nem teljes, ahogy az is bizonyos, hogy a felsoroltak mindegyike nem szerepelhet majd a bajnokságban.
Kvalifikáció:
Az időmérő edzések két szakaszból állnak majd, a húszperces Q1-ből és a tízperces Q2-ből, ahová a legjobb 12 versenyző jut be. A szakaszok hossza utcai pályákon 30, illetve 15 percre nő. Az első futam rajtsorrendje a Q1 és Q2 eredménye alapján alakul ki, míg a másodikén a Q2 első tíz helyezettjét megfordítják, akárcsak a WTCC-ben.
Versenyek:
Minden hétvégén két, egyenként 60 kilométeres futamot rendeznek.
Fontosabb technikai szabályok:
Kasztni: Megerősített gyári kasztni bizonyos engedélyezett módosításokkal;
Minimum hossz: 4200 mm;
Maximum szélesség: 1950 mm;
Motor: Benzines turbómotor, legfeljebb 2000 köbcenti. Egy szezonban egy motor használható, a motorcsere rajtbüntetéssel jár.
Nyomaték: Kb. 410 Nm;
Motorerő: Kb. 320 bhp;
Hajtás: Kétkerekes;
Sebességváltó: Gyári vagy TC3-as;
Első felfüggesztés: Gyári kialakítás, szabad tervezés az alkatrészekre;
Hátsó felfüggesztés: Az eredeti gyári kialakítás megerősítve;
Első splitter: 2014 SEAT Leon Eurocup;
Hátsó szárny: Az FIA által meghatározva;
Hasmagasság: Minimum 80 mm.
Ballaszt:
Az előző hétvége három legjobbja 30, 20 illetve 10 kilogramm pluszsúlyt kap.
Pontozás:
Mindkét versenyen az első 10 helyezettet pontozzák az F1 pontrendszere szerint, továbbá az időmérő első öt helyezettje pluszpontokat kap - akárcsak a WTCC-ben.