A rajnál Huff kényelmesen meg tudta őrizni vezető helyét, amiben az is segítette, hogy a mellőle induló Hugo Valente alaposan beragadt és már az első kanyar előtt hátraesett. Az élen szokatlan látványt nyújtó Ladát Mehdi Bennani és a két gyári Honda üldözte az első körökben, ám nem tudtak közelebb férkőzni a 2012-es bajnokhoz.
Eközben Michelisz Norbert már az első körben a Citroenek sűrűjébe került, amelyeket ezúttal már nem tudott olyan jól tartani, mint az előző futamon - Lopez és Muller hamar elment, és idővel Sebastien Loeb is utat talált a magyar pilóta mellett. A francia márka autói közül ezúttal is Lopez volt a legfürgébb, és elsőként vehette üldözőbe a Hondákat. A csoport utolérte Bennanit, ezáltal a marokkói kiesett a lendületből, folyamatosan pozíciókat vesztett és végül egészen a 9. helyig csúszott.
A pontverseny vezetője kisebb csaták után átfűzte magát Tiago Monteirón és Gabriele Taquinin, így a verseny féltávjánál már senki nem állt közte és az addigra 2,5 másodperces előnyre szert tevő Huff között. Lopez nem is hezitált sokat amint felszabadult előtte a pálya, két körébe került utolérni és megelőzni Huffot, aki tehetetlen volt az egyenesben a sokkal gyorsabb Citroennel szemben.
Néhány ütem késéssel Muller is igyekezett leutánozni csapattársát, ám őt a kelleténél tovább akadályozta Tom Chilton - a páros körökön át látványos csatát folytatott, majd a brit pilóta kicsit később már a Loebbel való küzdelem során csúszott le a fűre, aminek során annyira megsérült a Chevrolet-je, hogy hamarosan le is kellett parkolnia azt a pálya szélén.
Egy körrel a vége előtt Muller is átverekedte magát a Hondákon és Huff nyomába eredt, de már nem volt elég ideje ahhoz, hogy közel kerüljön a Ladához. A harmadik helyet így is megszerezte, de a figyelem nem rá szegeződött a dobogón, hiszen azon az idei szabályok mellett először dupla győzelmet szerző Lopez, és a Ladát első alkalommal dobogóra állító Huff osztozott.
Miután lerázták őt a Citroenek, Michelisz zavartalan versenyt futott, aminek eredménye egy 7. helyezés lett, kényelmes előnnyel a többet is előrelépő Dusan Borkovic előtt. Az utolsó pontszerző pozícióba James Thompson révén még egy Lada befért.
A sorozat most hosszú, kéthónapos szünetre vonul, és legközelebb október elején versenyez majd a WTCC mezőnye a kínai Goldenport Park pályán, hogy az utolsó négy ázsiai fordulóval befejezzék a szezont.
A második futam végeredménye:
# | Versenyző | Csapat | Idő | Hátrány | Kör |
1 | Jose Maria LOPEZ | Citroen C-Elysee WTCC | 23:16.716 | - | 13 |
2 | Rob HUFF | Lada Granta 1.6T | 23:18.579 | 1.863 | 13 |
3 | Yvan MULLER | Citroen C-Elysee WTCC | 23:19.612 | 2.896 | 13 |
4 | Gabriele TARQUINI | Honda Civic WTCC | 23:22.027 | 5.311 | 13 |
5 | Tiago MONTEIRO | Honda Civic WTCC | 23:22.609 | 5.893 | 13 |
6 | Sebastien LOEB | Citroen C-Elysee WTCC | 23:23.239 | 6.523 | 13 |
7 | Norbert MICHELISZ | Honda Civic WTCC | 23:23.694 | 6.978 | 13 |
8 | Dusan BORKOVIC | Chevrolet RML Cruze TC1 | 23:31.980 | 15.264 | 13 |
9 | Mehdi BENNANI | Honda Civic WTCC | 23:33.180 | 16.464 | 13 |
10 | James THOMPSON | Lada Granta 1.6T | 23:33.526 | 16.810 | 13 |
11 | Tom CORONEL | Chevrolet RML Cruze TC1 | 23:39.506 | 22.790 | 13 |
12 | Mikhail KOZLOVSKIY | Lada Granta 1.6T | 23:40.399 | 23.683 | 13 |
13 | Rene MUNNICH | Chevrolet RML Cruze TC1 | 23:45.738 | 29.022 | 13 |
14 | Gianni MORBIDELLI | Chevrolet RML Cruze TC1 | 23:55.217 | 38.501 | 13 |
15 | Franz ENGSTLER | BMW E90 320 TC | 24:23.664 | 1:06.948 | 13 |
16 | Camilo ECHEVARRIA | BMW E90 320 TC | 24:35.136 | 1:18.420 | 13 |
17 | John FILIPPI | SEAT Leon WTCC | 22:55.743 | +1 kör | 12 |
Kiesők: | |||
3 | Tom CHILTON | Chevrolet RML Cruze TC1 | 8 |
7 | Hugo VALENTE | Chevrolet RML Cruze TC1 | 8 |