Annak ellenére, hogy a bajnokságot a Föld túloldalán, Ausztrália versenypályáin futják, mindig is nagy népszerűségnek örvendett a kalandvágyó nemzetközi versenyzők között. Valamiért azonban a messziről érkezett sztároknak sosem sikerült nagyot alkotniuk. Jelenleg is versenyez egy külföldi pilóta, az annak idején WTCC-ben is teljesítő Robert Dahlgren a V8-as sorozatban - ami gyakorlatilag Ausztrália nemzeti túraautó-bajnoksága -, de a 25 állandó versenyző között az utolsó helyet foglalja el. Huff szerint hasonló vele nem történne meg.
"Azt hiszem, könnyen hozzászoknék. Nem akarok arrogánsnak tűnni, de egész karrierem során szerencsés voltam, hogy amibe belevágtam, azzal sikereket értem el. Értem én, hogy elég szokatlan ezeket a járműveket vezetni, de végül is négy kerekük van, motorjuk, fékük. Meg lehet tanulni őket" - mondta Huff, aki jelenleg a Lada versenyzője a túraautó-vb-n, de számos V8-as csapattal folytat egyeztetéseket. "Mindig is mondtam, hogy ha kapok teljes szezonra ajánlatot, akkor elfogadnám."
Ausztrália nem ismeretlen terep Huff számára, év elején a bathursti 12 óráson vett részt. "Óriási élmény volt. Az egyetlen hasonló hely, ahol vezettem, az Makaó. Egy őrült utcai pálya, és hatszor nyertem tíz indulásból. Szeretem az utcai pályákat."
Huff a WTCC megszokott tagjai közé tartozik, Gabriele Tarquinihez és Tom Coronelhez hasonlóan a sorozat 2005-ös indulása óta folyamatosan a mezőny részese. Távozása 2015-ben azért is lenne meglepő, mert ő is kifejezte, mennyire várja a jövő évi történelmi versenyt a nürburgi Nordschleifén. A következő szezon csúcspontjának tartott futamon azonban számítanak szabadkártyás, egyszeri indulókra, talán Huff is ezzel a lehetőséggel számol.