A tervek szerint a sorozat naptárába a jövő évben bekerülő legendás Nordscheifén kapná a pontok kétszeresét a futam első tíz helyezettje. Az már hivatalossá vált, hogy a jelenleg 25,9 kilométer hosszú, a történelem során nagy küzdelmek és tragikus balesetek színhelyéül szolgáló pálya 2015-től a WTCC bajnokságának szerves része lesz majd, ahol a mezőny a megszokott kettő helyett csak egy futamot abszolvál majd. A hétvége során teljesítendő versenytáv viszont változatlan marad, hiszen a két 60 km-es verseny helyett itt egyszer 120 km-t, várhatóan 5 kört teljesítenek majd a pilóták vasárnap.
Ez indokolja azt is, hogy a futamért a pontok kétszeresét adják, ami így két győzelemmel ér majd fel. A döntés még nem végleges, de a WTCC igazgatója, Francois Ribeiro bízik benne, hogy a Túraautó Bizottság elfogadja majd.
Ribeiro a motorsport-total.com-nak nyilatkozva elmondta, a technikai szabályzatban is szükség lesz néhány apróbb változtatásra annak érdekében, hogy a TC1-es autókkal gond nélkül teljesíthető legyen a verseny. Az aszfalt egyenetlensége miatt, akárcsak a pályán versenyző más kategóriák számára, vélhetően a túraautóknak is megengedik majd, hogy 5 mm-rel magasabbra állítsák a felfüggesztést.
Emellett a tesztelésre vonatkozó szabályokat is szeretnék egyértelműsíteni, megakadályozva ezzel, hogy a tehetősebb csapatok a Nordscheife különleges kihívásaihoz teljesen új, csak ott használt autót építsenek.