A legutóbbi nagy duplázó Kurt Busch volt az autósportok világában, aki május végén az 500 mérföldes indianapolisi versenyen mutatott remek szereplése után azonnal elindult Charlotte-ba, s pár óra múlva már az ottani 600 kilométeres NASCAR-futamon állt rajthoz - igaz, ezt már nem tudta befejezni. Most Rob Huff készül valami hasonló, sok tekintetben még vadabb dologra: egyszerre vesz részt a spái WTCC-hétvégén és a nürburgringi 24 órás versenyen.
A két pálya mindössze 70 kilométerre van egymástól, ez teszi lehetővé az ingázást Huff számára. A brit pilóta először részt vesz a szombati spái WTCC-időmérőn, ezt követően átrohan Németországba a Nürburgringre, ahol a Rotek Racing Audi TTRS-ével rajthoz áll a 24 órás futamon Robb Holland, Kevin Gleason és Darryl O"™Young partnereként.
A Lada pilótája ezt követően vasárnap természetesen visszatér Spába, hogy teljesítse a két WTCC-futamot. Huff így nyilatkozott a nem mindennapi hétvége előtt: "Nagyon izgalmas lesz, gyors egymásutánban versenyezhetek kettőn a világ legfontosabb pályái közül. Ilyen lehetőség ritkán adódik, de az ilyenekért versenyzünk, szóval őszintén: alig várom, hogy rajthoz állhassak Spában és a Nordschleifén."
Huff a Nürburgringre bizakodóan megy, Spában viszont nem sok jóra számít: "A hosszú, gyors pálya valószínűleg nem kedvez majd a Granta TC1-nek. Az Orecától nagyon erős motorokat kaptunk, a magas leszorítóerőt biztosító aerocsomagunk viszont hátráltatni fog minket az egyenesekben és a sok gyorsa kanyaron keresztül, így a hátrányunk még nagyobb lesz a Citroenhez, a Chevrolet-hez és a Hondához képest. Esőért imádkozunk, mivel a Granta nagyon hatékony trükkös körülmények közt, így jó esélyünk lenne sok pontot szerezni, ha leszakadna az ég."