A szerelési szünetben a Campos garázsa előtt volt a legnagyobb a forgolódás, hiszen a csapatnak mindkét TC1-es autót működőképes állapotba kellett hoznia, miután az első futamon Dusan Borkovic műszaki hiba miatt a célegyenes előtti féktávon nekiütközött csapattársának, Hugo Valentének. A francia ráadásul a fordított rajtrács miatt a pole tulajdonosa volt a második versenyre, így különösen fájó volt számára autójának sérülése. A szerb csak a bokszból tudott rajtolni, ám Valente autóját az utolsó pillanatban ki tudta küldeni a csapat a pályára, így felsorakozhatott Ma Qing Hua és Michelisz elé az élre.
Valente autóját még a rajt előtt is szerelték, a csapat pedig itt hibát vétett, hiszen nem rakták fel időben az autóra a bal hátsó kereket, ami miatt a pole-ból startoló pilótát áthajtásos büntetésre ítélték.
A rajt máris különös izgalmakat hozott. Valente sérült autójával is jól jött el és elhúzott az élen, Michelisz azonban lerajtolta Mát, míg a mögéjük felkapaszkodó Yvan Muller megpördült az első kanyarban, miután Bennani nekikoccant. A legrosszabbul mégsem a címvédő járt a Citroenek közül, hiszen a 10. rajthelyen álló Jose Maria Lopez autója váltóhiba miatt leragadt a rajtrácson, és nem is tudott elindulni, ezzel az előző futam győztese első idei kiesését jegyezte.
Ma többször is megelőzte Micheliszt, a magyar versenyző azonban sokáig vissza tudott támadni, végül azonban a kínai sikeresen véghez tudta vinni a manővert, és Valente bokszkiállása után az élre állt.
Mögöttük eközben nagy csaták alakultak ki, a három másik Honda, Tom Chilton és Gianni Morbidelli között, amely több kicsúszással, és Gabriele Tarquini autójának leállásával végződött. Az egészből Muller jött ki legjobban, aki a csatán áthámozva magát hamar visszazárkózott a harmadik helyre. Michelisz megelőzésével sem töltött sok időt, aki ezzel egy időben autójának hátsó lökhárítóját is elhagyta. Ekkor Monteiro és Bennani kereszttüzébe került a Zengő csapat pilótája, de a portugál autója szintén felmondta a szolgálatot, a marokkóit pedig Tom Coronel szórakoztatta, így Norbi egy időre lélegzetvételnyi előnyhöz jutott.
Az utolsó előtti körben azonban az ismét növekvő nyomás mellett hibázott, szélesen fordult az egyik kanyarban, és a mögötte érkező páros elment mellette, a célvonal előtt ráadásul Sebastien Loeb és Tom Chilton is megelőzte a kizökkent Micheliszt, így ígéretes kezdés után végül a 7. helyen végzett.
Miután Muller feljött a második helyre, várható lett volna, hogy levadássza újonc kínai csapattársát, ám meglepetésre nem tudott elég közel férkőzni hozzá, Ma pedig hibátlanul vezetett a célig, így a WTCC-ben futott első hétvégéjén futamot tudott nyerni, igazolva a Citroen által belé vetett hitet. A második Muller, a harmadik pedig Bennani lett, és a 9. helyen még a büntetést kapó Valente is pontszerző lett.
A második verseny végeredménye:
# | Versenyző | Csapat | Hátrány |
1 | MA Qing Hua | Citroën C-Elysée WTCC | 27:11.310 |
2 | Yvan MULLER | Citroën C-Elysée WTCC | 1.261 |
3 | Mehdi BENNANI | Honda Civic WTCC | 12.252 |
4 | Tom CORONEL | Chevrolet RML Cruze TC1 | 12.424 |
5 | Sébastien LOEB | Citroën C-Elysée WTCC | 14.725 |
6 | Tom CHILTON | Chevrolet RML Cruze TC1 | 14.89 |
7 | MICHELISZ Norbert | Honda Civic WTCC | 15.118 |
8 | Gianni MORBIDELLI | Chevrolet RML Cruze TC1 | 19.894 |
9 | Hugo VALENTE | Chevrolet RML Cruze TC1 | 20.157 |
10 | René MÜNNICH | Chevrolet RML Cruze TC1 | 20.984 |
11 | Dušan BORKOVIĆ | Chevrolet RML Cruze TC1 | 26.813 |
12 | James THOMPSON | LADA Granta 1.6T | 31.686 |
13 | Franz ENGSTLER | BMW 320 TC | 1:03.478 |
14 | Pasquale DI SABATINO | BMW 320 TC | 1:15.843 |
15 | John FILIPPI | SEAT León WTCC | 1:27.553 |
16 | Nikita MISIULIA | SEAT León WTCC | 1:35.889 |
Kiesők: | |
Tiago MONTEIRO | Honda Civic WTCC |
Rob HUFF | LADA Granta 1.6T |
Gabriele TARQUINI | Honda Civic WTCC |
Mikhail KOZLOVSKIY | LADA Granta 1.6T |
José María LÓPEZ | Citroën C-Elysée WTCC |