Az első futammal ellentétben kicsit sem volt unalmas ez a második. Michelisz kicsit beragadt a rajtnál, viszont Monteiro nagyon jól kapta el és a sikán után sikerült is megelőznie a magyar fiút, aki így a harmadik helyen autózott.
Hátul a Citroenek és a Ladák vívták a saját csatájukat, amiből négyen jöttek ki nagyon rosszul: a francia Yvan Muller meglökte az angol James Thomsont, aki a szalagkorlátba csapódott és onnan visszapördülve eltalálta a csapat- és honfitársát Rob Huffot. Az ütközés olyan erejű volt, hogy mind a ketten feladni kényszerültek a verseny, akárcsak a vétkes francia - itt kitört a jobb hátsó kerék. Chilton a Chevijével a sóderágyban végezte.
Annyi volt a törmelék és olyan rossz helyen történt a baleset, hogy előbb beküldték a biztonsági autót, majd le is állították a versenyt, mintegy 20 percre.
A második rajt már a biztonsági autó mögül történt meg és a körszámokat megemelték 15-ről 17-re.
Az ötödik körben az argentin López támadásba lendült és szépen lassan elkezdte maga alá gyűrni a hondás különítményt. Előbb Bennanit, majd Micheliszt és a portugál Monteirot.
A 12. körben beküldték ismét a biztonsági autót a pályára felhordott sóder miatt. López nem vesztett a lendületéből és a 14. körben megelőzte az olasz Tarquinit és átvette a vezető pozíciót.
Michelisz nagy csatát vívott a negyedik hely megtartásáért a holland Tom Coronellel, akinek a Chevije gyorsabbnak mutatkozott, mint a magyar fiú Hondája, de sikerült kivédenie a támadásokat.
A leintés sorrendje: López (Citroen), Tarquini (Honda), Monteiro (Honda), Michelisz (Honda), Coronel (Chevrolet), Morbidelli (Chevrolet).
A világbajnokságot továbbra is az argentin José María López vezeti, megelőzve a márkatársait.
Michelisz Norbert nyilatkozata: