A bajnokságban elfoglalt 4. helyezése miatt, a szabályok értelmében 13 kg plusz súlyt kellett behelyezni a csapat szerelőinek a kocsiba erre a versenyhétvégére. Ezekkel a plusz súlyokkal kezdte az időmérőt a felújított Slovakia Ringen. Norbi időeredményei a szabadedzéseken stabilan javultak. Pénteken esős, szombaton pedig a száraz beállításokkal mehetett a versenyző. A csapat ezen a hétvégén megtalálta a legjobb beállítást erre a pályára, az időmérő eredménye a kategória 5. helyére lett elég, összetettben pedig 8. helyezésre.
A vasárnapi első futamon a rajtrács 4. sorából indulhatott reggel 9:55-kor. Nagy csatában volt a BMW-s Onder-el, majd elkezdte üldözni a Seat Leon-nal versenyző Pfister-t, akit az utolsó körben meg is előzött. Ãgy hozta a kategória 5. és az összetett 7. helyét. A várt eső csak egy órás késéssel érkezett meg, a második futam elején még csak szemerkélt. A futamot a második pozícióból kezdte, de a rajt nem sikerült jól. Majd az élbolyban autózva, az autó lelassult és megállt.
Sajnos a váltó végleg megadta magát, Norbi kénytelen volt feladni a versenyt. Nagy Norbi gratulál a mezőny másik magyar pilótájának, Kiss Norbertnek, aki kategóriájában megnyerte a szlovákiai ETCC futamot.
Ez a hétvége a váltóprobléma ellenére a beállítások tekintetben sikeresnek mondható, mert Norbi és a mérnöke megtalálták a Norbira szabott beállításokat az autóhoz.
Norbi kiszállva a kocsiból már a Salzburg Ringre koncentrál. A két hét múlva startoló ausztriai versenyre új váltóval, pályára szabott beállításokkal érkezik a csapat.