Fura szivárgások, gyanús foltocskák, ne má"™, hogy most ess szét, hát, kicseréltük. Ez persze nem a végleges megoldás a lemaradásra, de tény, hogy az új motor kevesebb parát rejteget, és némi frissességet.
Persze, jöhet most a kérdés, hogy az új motorral akkor miért nem tetszettek megpukkantani a mezőnyt? A legjobb pozíciója egy harmadik hely volt az edzés utolsó harmadában, aztán jelezte, hogy szeretné kipróbálni az össze állítási lehetőséget, gombot a kormányon, harmonizálva a fékerő szabályozóval. Vagyis, innentől Norbi privát tesztje kezdődött, céltudatosan kipróbálva, amit csak lehet.
Ettől persze lehetett volna még gyors kört futni, de azokon a gumikon már nem tudott volna javítani. Megérkeztek a Citroenek is, tudható volt, hogy tegnap még csak bóklásztak, ha már tegnap befeszülnek izomból, mindenki eldobta volna a szerszámait és hazamegy. Tessék, megjöttek és leterhelve nyomtak egy kettest, másfelest a mezőnyre.
Bennani volt a legjobb hondás. Ő a hetedeik lett, ez még bíztató is lehet, de az a közel két másodperc, amit kapott, az azt jelenti, hogy egy 120 kilós emberrel, meg annak teljes családjával is gyorsabbak a franciák mindenkinél. Nem mondom, hogy kényelmes féktávon négy embernek egy ilyen csövezett autó, egy üléssel, de, amúgy jó buli lehet.
A második edzés délben lesz. Hajnalban volt egy nagy eső, mi már szárazon, de nyirkos pályán futottunk, Norbi el is töltött pár percet a bokszban, hiszen lehetetlen ilyen körülmények között értelmes visszajelzéseket kapni az autótól.
Ahogy megérkezett az első jónak mondható idő a pályáról, Norbi azonnal nekikezdett, és most eddig jutott.
Délben még nagyobb lesz a köd, hogy ki gyors ki nem, a frankóság a délutáni időmérőn jön.