A harmadik idővel jutott tovább a Q2-be!!! Top 5 idő ment el, a kezünkben volt a bravúr, láthattátok! Ettől még remek futam lesz holnap, csak éljük meg, mert most felrobbanunk!
Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért? Miért?
Egy atom módon megszerkesztett autó alkatrészei alattunk, valahogy mindig eltörnek, görbülnek. Mi van? Mi folyik itt? Miért görbül el? Új! Anyaghibás? Akkor, hogy a francba pokolba kerülhet egy versenycsapat motyójába? És miért pont hozzánk? Ki adja ezt ki a kezei közül? A többi Honda az, hogy bírja? Túl mélyen nyomjuk a gázt? Miféle cucc ez alattunk? Miért kell ekkorát szívnunk nekünk dobja szét magát állandóan, ilyen háttérrel, amit tőletek és támogatóinktól kapunk, és magunknak adunk?
Négy napja, öt munkatársunk szereli szét-össze ezt az izét, és nem hálálja meg kicsit sem a vas. Ez nem Kochi-san! Ha valóban lenne lelke az autónak, simán kiosztanám rá Hannibal Lecter karakterét, de a Rémület éjszakájában is bérelt helye lenne. A második részben is!
Valaki el tudja nekünk érthetően mondani, lassan, tagoltan, hogy így, idegbetegen is megértsük? Mit kell még tennünk, hogy elérjük a céljainkat? Vagy kérdezem úgy, tudja valaki, mit kell tennünk, hogy legyen egy megbízható technika alattunk? Amivel pont úgy át lehet menni egy rázókövön, ahogy a többiek teszik?
Most először tört el majdnem az asztal az irodában. Norbi rácsapott ököllel, soha nem volt ilyen állapotban. Teljesen méltatlan ez a nyomorult rakoncátlankodó alkatrész Norbi tehetségéhez, a csapat odaadásához, Zengő Zoli óriási szívéhez, ami húzza ezt az egész projektet.
Pont úgy csinált mindent Norbi, mint eddig. De tényleg! Simán mondanám, ahogy eddig, ha rajtunk múlott volna. Nem támadhatja jobban a kerékvetőket, mert a gyorskocsizás alapja a precíz, kiszámítható vezetés, mindig ugyanúgy, ugyanott, a határon dolgozol. Ezen a szinten semmivel sem vágod le jobban a kerékvetőt, mert nincs értelme, nem leszel gyorsabb!
Hogy legyen valami bíztató is holnapra! Ennél felszabadultabban soha nem versenyzett még, mint holnap fog! Erős az autó, jók a beállítások. Inkább teszünk rá még fóliát, csak valami tartsa össze! Ha nem hullik darabokra, akkor Norbi fel tud jönni látványos előzésekkel, és ezt szeretni fogjuk. Hát, a dobogó, nos, az most még nagyon messze van, így szombaton egy masniba hajlott futóművel.
Köszönjük a támogatásotokat mára is, itt a helyszínen, a neten, és gondolatban. A legnehezebb pillanatban kaptunk olyan vastapsot a lelátóról, hogy majdnem felsírtam magam a falra. Egy totál kiütött brigád utolsó leheletét kaptátok el, és nyúltatok a szárnyunk alá. Ãlltunk, csak hallgattuk a vastapsot, és arra gondoltam, hogy ennek a nagy családnak a kedvét semmi nem tudja elrontani. Mindegy mi a technika alattunk, a Michelisz mánia régen nem az autókról szól.