Kiadták az IndyCar 2015-re szabálykönyvét, mely több érdekes módosítást is tartalmaz. Ezek közül az egyik legfontosabb a 2013-ban Torontóban kipróbált állórajt törlése. Idén négy versenyen is alkalmazták ezt a megoldást, ám 2015-ben ennek nem lesz folytatása. Derrick Walker, a versenyzésért felelős igazgató így nyilatkozott erről a széria hivatalos honlapjának:
„A pályák közül kevés biztosít elég helyet az állórajthoz autóinknak, melyek nagyobbak a legtöbb formulaautónál. Ezen még fejleszteni kell, de nem mondanám, hogy a jövőben nem térhet vissza az állórajt, hiszen tudjuk, hogy a szurkolók élvezték, és mi is szeretjük.”
A pontduplázás rendszerén szintén változtattak. Az idei évben a három 500 mérföldes oválfutamon osztottak dupla pontokat, az Indy 500 kvalifikációján pedig további bónuszegységeket lehetett szerezni. Ez utóbbi megmarad a jövő évben is, viszont csak két helyszínen duplázzák a pontokat: Indianapolisban, valamint a szezonzárón, melyet ezúttal nem oválon rendeznek, hanem a Sonoma Racewayen.
„Hogy minél több autó legyen versenyen a bajnoki címért, az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy az utolsó versenyt súlyozzuk, valamint az Indy 500-at, mely egy különleges verseny, mely megérdemli, hogy dupla pontokat osszanak ott” – indokolt Walker.