A diadalmas magyarországi hétvége után - ahol Tassi Attila dupla győzelmet szerzett - a M1RA természetesen optimistán várhatta a TCR International Series oscherslebeni hétvégéjét, ám kissé elővigyázatos is volt, hiszen tudták, hogy a Hondára kirótt pluszsúlyok mellett a 18 éves pilóta autójába 30 kilogramm extra ballasztot kell elhelyezniük a hungaroringi eredmények miatt.
Ennek köszönhetően Tassi csak a 13. helyről indulhatott, ám nem tartott sokáig versenye: Jean-Karl Vernay-jel ütközött a rajt után, melynek következtében vissza kellett térnie a csapatához. Noha a futam végén újra pályára gurulhatott egy ellenőrző kör erejéig, a versenybíróság fekete zászlóval kizárta a versenyből, mivel csak külső segítséggel tudott visszamenni a bokszba. Csapattársa, Roberto Colciago sem volt szerencsés, hiszen hiába lépett előre egy helyet a rajt után, végül defekt miatt hátraesett, és csak a 14. helyen zárt.
A második futam sem alakult jobban a M1RA-nál: a harmadik helyről induló Colciago rajtbalesetbe keveredett, versenye pedig véget is ért a helyszínen. A kavarodást kihasználva Tassi Attila az újrarajtnál a hatodik helyről vághatott neki a küzdelemnek, de ezúttal Jaap van Lagennel akadt össze. A magyar pilóta folytathatta a küzdelmet, a leintés előtt azonban defektet kapott, s noha nem ért célba, 11. pozícióban rangsorolták.
A M1RA kálváriájából a Zengő Motorsport és Ficza Ferenc húzott hasznot: a pilóta a 10. helyen zárta a második versenyt, első alkalommal pontot szerezve a Hungaroringen bemutatkozott KIA-val. A TCR International Series mindkét oscherslebeni futamát a VW Golfot hajtó Gianni Morbidelli húzta be, a tabella élén pedig változás történt, hiszen Vernay két ponttal áll Tassi előtt, aki hat egységgel előzi meg csapattársát, Colciagót.