A sztárvendég a korábbi Formula–1-es legenda, az osztrák Gerhard Berger volt egy klasszikus F1-es autóval, egy BRM-mel, amelynek mindenki a csodájára járt. De jöttek versenyzõk a német túraautó-bajnokságból (DTM), a túraautó-világbajnokságról (WTCC), és persze a raliból, autókrosszból és terepraliból is.
Utóbbiak közül nem hiányozhatott az Opel Dakar Team sem: a csapat elhozta a Mokkát és az MAN versenykamiont is – mindkettõ bemutatózott az utcai pályán.
„Az Erzsébet-híd tele volt emberekkel, de egyébként is rengetegen álltak és szurkoltak a pálya szélén, jó érzés volt, hogy ennyire szeretik hazánkban az autósportot. Noha a mi Mokkánkat alapvetõen nem arra tervezték, hogy aszfalton közlekedjünk vele, s körzõzni sem lehet vele úgy, mint a túraautókkal, azért nagyon élveztük ezt a kis belvárosi kocsikázást” – mondta Bunkoczi László, akinek egyébként is benzingõzös hétvégéje volt.
A Várkert Bazárhoz egyenesen a Miskolc-raliról érkezett, ahol szintén nagy kalandban volt része: régi pilótájával, Dornai Tiborral állt rajthoz, méghozzá rendhagyó módon egy Lada VFTS-sel.
„Tibi épített egy VFTS-t, és megkért, hogy legyek a tettestársa ebben a kalandban. Fantasztikus élmény volt a rali hõskorát idézõ, 160 lóerõs, 900 kilós kocsival menni, amely súly-lóerõ arány tekintetében azért elég jó. Hat év maradt ki nekünk a raliból, úgyhogy az elsõ szakasz kétszázadik méterénél megforogtunk, de azután minden rendben ment egészen a kilencedik szakaszig, amelyen a difi megadta magát. De addig olyan jó érzés volt újra ralizni, hogy lehet, az idén még murván is kipróbáljuk magunkat” – mondta Bunkoczi.