2023: Sebastian Vettel keménynek és brutálisnak nevezte, hogy a Red Bull mindössze tíz futamot követően kirakta az alulteljesítő Nyck de Vries szűrét az AlphaTauritól.
2022: Az Alfa Romeo közölte, tisztában vannak azzal, hogy az Audi "szemet vetett" a jelenleg a cég brandjét viselő Sauber istállóra. Az olaszok azonban nem aggódnak, szerintük kiváló az együttműködés a két fél között, ha pedig menniük kell Hinwilből, könnyen találnak majd új partnert.
2021: Kiélezett csatát hozott az F1-es Brit Nagydíj időmérője Lewis Hamilton és Max Verstappen között. A vb-aspiránsok közül végül előbbi örülhetett, így a Mercedes pilótája várhatja az élről a sportág történetének első sprintkvalifikációs futamát.
2020: Hivatalosan is eldőlt, hogy George Russell marad a Williamsnél a következő szezonra is. Eközben egyre erősebbek a pletykák, hogy a Ferraritól kirakott Sebastian Vettel a Racing Pointból átalakuló Aston Martinnál köthet ki, s a német a Magyar Nagydíj sajtónapján el is ismerte, hogy „laza egyeztetések” voltak már a felek között.
2019: A brit kormánytól származó dokumentumok alapján már nem Williams Storey a Rich Energy vezetője, sőt a Haast szponzoráló, botrányokkal övezett energiaitalos céget átnevezték Lightning Voltra.
2018: Nemhogy emelni kellene a nagydíjak számát a jelenlegi 21-ről, mondja Cyril Abiteboul Renault-főnök, hanem egyenesen csökkenteni lenne érdemes őket akár 15 versenyre. Véleménye szerint ez értékesebbé és különlegesebbé tenné a sportot.
2017: Fernando Alonso azt várja a McLarentől, hogy a csapat gyorsan döntsön 2018-as motorszállítójáról. A spanyol hozzátette: bárhogy határoz az istálló, ő támogatni fogja.
2016: Valtteri Bottas elkötelezett a Williams iránt, amellyel befejezetlen ügyük van: győzniakarnak az F1-ben, ezért 2017-ben is együtt maradnak – nyilatkozta a finnt menedzselő Didier Coton. Bottast tavalyhoz hasonlóan újra szóba hozták a Ferrarival, de az olasz csapat ismét szerződést hosszabbított Kimi Raikkönennel.
2015: Lehűltek a kedélyek házon belül a Mercedesnél, állítja Nico Rosberg, akinek kapcsolata Lewis Hamiltonnal 2014-ben gyakran robbanásközeli állapotba került. „Pillanatnyilag nyugalom van kettőnk között, de ez nagyon gyorsan változhat” – mondta.
2014: Tom Stallard, a brit evezős olimpikon lett Jenson Button új versenymérnöke a McLarennél. Stallard a csapaton belül előléptetett Dave Robson helyét vette ét.
2013: Daniel Ricciardo is tesztelni fogja a Red Bullt a fiatal versenyzők gyakorlásán: a csapat így élesben kipróbálhatja a Toro Rosso-pilóta képességeit, akit Mark Webber lehetséges utódjának tartanak. A Mercedes nem vehet részt a silverstone-i teszten, amely a fiatal pilóták mellett az új abroncsok kipróbálásáról is szólt – illegális spanyolországi körözése miatt tiltották el a csapatot –, de a Pirelli adatait meg fogja kapni.
2012: A Marussia saját vizsgálata kizárta, hogy műszaki hiba okozta Maria de Villota súlyos balesetét aerodinamikai tesztelés közben Duxfordban.
2011: A NASCAR-ban érdekelt Michael Waltrip Racing keresetet nyújtott be Mike Coughlan és a Williams ellen. A 2007-es kémbotrány szereplője, Coughlan Frank Williams csapatával főtervezőként visszatér a Formula-1-be, csakhogy szerződése 2012 novemberéig a NASCAR-csapathoz köti.
2010: Érzelemdús futamra készül Michael Schumacher: a hétszeres világbajnok visszatérése óta először fog otthon. Németországban versenyezni a Német Nagydíjon. Ezen felül ráadásul most először fog Németországban pályára gördülni egy Mercedesszel, ami szintén különös pillanat lesz számára - úgy érzi, hogy speciális hétvége áll előtte.
2009: Rengeteg csapat érdeklődik Mark Webber szolgálatai iránt, miután a pilóta megszerezte első F1-es futamgyőzelmét Németországban. Az ausztrál versenyző élvezi a helyzetet, de a hírek szerint hosszabbítani fog a Red Bullnál: az energiaitalosok eddigi legjobb formájukat mutatják és abszolút győzelemre esélyes autót raktak Webber és Sebastian Vettel alá.
2008: Sebastian Vettel a Formula-1 új szupersztárja: a Toro Rossónál parádés teljesítményt nyújtó 21 éves német fiatalt sokan hasonlítják honfitársához, Michael Schumacherhez. Vettel azonban visszautasítja ezeket és azt mondja, hogy neki megvannak a maga céljai és nem érdekli semmilyen összehasonlítás.
2007: A Renault és a Toyota is azt tűzi ki célul, hogy a motorteljesítményt tekintve lérje a BMW szintjét. A franciáknál Bob Bell technikai igazgató szerint nem elég jók egyelőre, több erőt és pénzt kell beletenniük a munkájukba ahhoz, hogy megverhessék a riválist - elismeri, hogy a BMW jobb...
2006: Michael Schumacher nyeri a Francia Nagydíjat, ezzel nyomatékosítja parádés formáját - sorozatban másodszor nyert, most a pole-ból rajtolva tíz másodperccel győzte le fő riválisát, a renault-s Fernando Alonsót. Alonso ezzel együtt 17 pontos előnyben van a bajnoki tabellán, a Renault pedig 21 ponttal vezet a Ferrari előtt.
2005: Áll a bál az indianapolisi botrány után, amikor a Michelin abroncsokat használó csapatok végül nem álltak rajthoz. David Coulthard arról beszél, hogy amennyiben olyat erőltetnek rájuk, ami nem teljesen biztonságos, akkor hasonló dolgok fognak előfordulni, ezt mérlegelje az FIA mindig, amikor dönt.
2004: Antonio Pizzonia helyettesíti Ralf Schumachert a soron következő Német Nagydíjon - a német pilóta sérülés miatt kénytelen kihagyni hazai futamát. A BMW-Williamsnél Pizzonia eddig tesztpilótaként dolgozott azok után, hogy 2003-ban elvesztette versenyzői ülését a Jaguarnál Justin Wilson miatt.
2003: A sikeres barcelonai teszt után Kimi Raikkönen és a McLaren-Mercedes a győzelem reményében utazik el Silverstone-ba. A finn pilótának nyolc pont a hátránya a ferraris Michael Schumacherrel szemben a világbajnoki tabellán, legutóbb a bokszkiállásoknál maradt alul, most mindenképpen nyernie kell.
2002: Három csapat is szeretné leigazolni az osztrák Alexander Wurzot versenyzőnek - Wurz idén a McLaren tesztpilótája és utoljára 2000-ben, a Benettonnál versenyezett az F1-ben, ám most kijelenti, hogy 2003-ban biztosan visszatér a rajtrácsra. A hírek szerint ez azonban nem a McLarennél fog megtörténni: Kimi Raikkönenben a jövő világbajnokát látja az istálló és a hírek szerint David Coulthard is maradni fog.
2001: Saját bevallása szerint tökéletes versenyt futott Silverstone-ban az újonc Kimi Raikkönen. A 21 éves finn pilóta az ötödik helyre hozta be a Saubert és úgy fogalmazott, hogy mindent jól csinált a rajtot követően, minden úgy alakult, ahogy akarta - ezzel egyébként már a korábbi világbajnok Jacques Villeneuve előtt van a vb-pontversenyben. Raikkönen azt mondja, hogy ez volt eddig "élete versenye".
2000: Mika Hakkinen nyeri az Osztrák Nagydíjat csapattársa, David Coulthard előtt, miután a világbajnoki pontversenyt vezető Michael Schumacher egy baleset miatt kiesett már az első kanyarban. Innentől sima McLaren 1-2-t láthattunk, ezzel pedig a tabella is szorossá vált: hiába kezdett három győzelemmel Schumacher, már csak hat ponttal vezet Coulthard és nyolccal Hakkinen előtt.