Alex Zanardi - 1993
A vakmerő olasz mindig is híres volt rámenős vezetési stílusáról, időnként sajnos túlvállalta magát. A Lotus színeiben versenyző Zanardi a Belga Nagydíj pénteki edzésen nagyon durván a szalagkorlátnak vágta versenyautóját. Néhány futamot ki kellett hagynia, de szerencsére igazán súlyos sérülést nem szenvedett. A mögötte érkező McLarenek közül Ayrton Senna későn vette a sárga zászlót és a hirtelen fékezéstől megcsúszott. Utána látta, mi a helyzet, kipattant az autóból és Zanardi segítségére sietett ő is.
Jacques Villeneuve – 1998 és 1999
Nem mondhatjuk, hogy 1997 világbajnokának nagyon feküdt volna ez a kanyarkombináció, ugyanis 1998 után 1999-ben is nagyon összetörte versenyautóját ugyanott és szinte ugyanúgy. Szerencsére egyik esetben sem esett baja a kanadai versenyzőnek, pedig a becsapódás egyik esetben sem volt kicsi.
Ricardo Zonta - 1999
Villeneuve után a BAR istálló másik pilótája is balesetet szenvedett az Eau Rouge-ban 1999-ben, szinte ugyanúgy tört ki az autó hátulja. A brazil versenyző csattanása még Villeneuve-énél is nagyobb volt, de szerencsére Zonta sem sérült meg, mindketten indulhattak a másnapi futamon. A BAR istálló az időmérő után a versenyre drasztikusan megváltoztatta az autók beállítását. A sors tréfája pedig, hogy Villeneuve a korábbi 10 kiesés után végre először célba ért 1999-ben.
Kevin Magnussen - 2016
A tavalyi évben az ifjú dán alaposan ráijesztett a szurkolókra, amikor is egy ellenkormányzás után óriási sebességgel kitört az autó és a külső íven levő gumikordonnak ütközött. Néhány évvel korábban ott még szalagkorlát volt, Magnussen szerencséjére azonban a gumik tompították az ütközés erejét, így sérülés nélkül megúszta az elsőre sokkal csúnyábbnak tűnő kalandot.
Fernando Alonso – 2013 … egy nagy mentés
A kétszeres világbajnok spanyol autója is megindult az Eau Rouge-ban még 2013-ban, Ferrari-pilótaként, Alonso azonban megfogta a versenyautót még időben. Ez az egyik legnagyobb mentés volt a kanyar történetében.