Nem ez volt az egyedüli különös eset az elmúlt években, ami április 18-án az F1 világában történt, hiszen mai szemmel visszaolvasva kifejezetten tréfásan hangzik például az is, hogy Fernando Alonsót tartják a Bahreini Nagydíj fő esélyesének, vagy hogy Kimi legyőzte a Ferrarit. Max Mosley szexbotránya is napirenden volt ezen a napon, míg Sebastian Vettel éppen hat évvel ezelőtt szerezte meg a Red Bull első F1-es pole-pozícióját.
2014: A Kínai Nagydíj első szabadedzésen némi meglepetésre Fernando Alonso és a Ferrari volt a leggyorsabb, ám a délutáni második gyakorláson Lewis Hamilton helyreállította a világ rendjét, visszaröpítve a Mercedest az eredménytáblázat élére. A második helyen viszont még mindig a spanyol üldözte őt, aki két nappal később, a versenyen kevés az évi dobogós helyezéseinek egyikét ünnepelhette.
2013: Az Autosport olvasói Fernando Alonsót tartják a Bahreini Nagydíj fő esélyesének. Nem jól tippeltek, hiszen az akkor még a Ferrarinál versenyző spanyol a szahíri futamon csak a 8. lett, a versenyt Sebastian Vettel (Red Bull) nyerte a Lotus kettőse, Kimi Raikkönen és Romain Grosjean előtt.
2012: A Mercedes motorsport-igazgatója, Norbert Haug úgy nyilatkozik, fontos, hogy továbbra is két lábbal a földön járjanak azok után, hogy néhány nappal korábban Nico Rosberg megszerezte nekik első F1-es győzelmüket, a Kínai Nagydíjon. Akkor még vélhetően ők is csak legféltettebb álmaikban remélték, hogy 2-3 éven belül úgy fognak dominálni az F1-ben, mint most.
2010: Jenson Button saját elmondása szerint élete győzelmét aratta az esőtől áztatott, kaotikus Kínai Nagydíjon. Az előző évben a Brawn GP-vel vb-címet szerző, ám ebben az idényben már a McLarennél versenyző britnek ez volt a második győzelme az évben, és másfél másodperccel sikerült megelőznie a célban csapattársát, Lewis Hamiltont. A 3. helyre Nico Rosberg futott be a Mercedesszel, míg a 4. helyen Fernando Alonso hozta célba a Ferrarit.
2009: Sebastian Vettel a Red Bull történetének első F1-es pole-pozícióját szerezte, miután a Kínai Nagydíj időmérő edzésén két tizedmásodperccel gyorsabbnak bizonyult a Renault-val új erőre kapó Fernando Alonsónál. A Red Bull örömét a 3. helyre felérő Mark Webber tette teljessé.
2008: A Porsche és a Volkswagen vezetősége kijelenti, két okból kifolyólag sem kívánnak csatlakozni a közeljövőben az F1-es világbajnoksághoz: a magas költségek, illetve Max Mosley FIA-elnök szexbotránya miatt.
2007: Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke szerint az F1-ben ekkor debütáló Lewis Hamilton lehet a sorozat történetének valaha volt legjobb pilótája. Mindezt a brit fantasztikus bemutatkozására alapozta.
2006: Jean Todt jót mulat a külföldi szaksajtóban felröppent legfrissebb pletykán, mely szerint Michael Schumacher a Ferraritól a nagy rivális Renault-hoz igazolhat. „Ez a legnagyobb nonszensz, amit valaha hallottam” – kommentálta a hírt a Ferrari akkori csapatfőnöke.
2005: Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke úgy nyilatkozik, hagyni fogja pilótáit szabadon harcolni a vb-címért, amennyiben úgy alakul, hogy sem Fernando Alonso, sem Giancarlo Fisichella nem fog tudni tetemes különbséggel elhúzni a másiktól a pontversenyben a szezon első szakaszában.
2003: Kimi Raikkönen egy ünnepélyes ceremónia keretében, az imolai célegyenesben átadta a Brazil Nagydíj első helyezettjének járó trófeát Giancarlo Fisichellának, miután az FIA utólag módosította a verseny végeredményét, amit végül a Fernando Alonso balesete által kiváltott piros zászló előtti utolsó befejezett kör alapján állapítottak meg.
2002: „Kimi legyőzte a Ferrarit” – hirdette az autosport.com aktuális címe, amin mai szemmel visszaolvasva jót mosolyoghatunk azon, hogy hogyan változnak az idők, hiszen a finn ma már a maranellóiakat erősíti. Akkor azonban még a McLaren sikeréért harcolt, és a mugellói teszt második napján legyőzte a Ferrarikat.
2001: A brazil sajtó arról számol be, hogy az élcelődések kereszttüzébe került a Rubens Barrichellóról elnevezett versenyzőiskola, miután a brazil az utóbbi időben a vártnál gyengébb teljesítményt nyújtott a Ferrarival. „Megtanítasz, hogyan rohanjak bele hátulról egy másik autóba?” – efféle beszólásokkal boldogították egy időben a helyi versenyzőiskola oktatóit. Szegény Rubens pedig egyet s mást azért letett az asztalra pályafutása során.