2013: Mark Webber bizonyult leggyorsabbnak a Maláj Nagydíj pénteki edzésnapján, mégsem nyilatkozott elégedetten, véleménye szerint ugyanis a gumiabroncsok szerepe túlságosan nagy lett, mellette minden más tényező eltörpül. „Minden a gumikról szól. Gumik, gumik, gumik, gumik, gumik…” – érvelt állítása mellett.
2012: A HRT versenyzője, Pedro de la Rosa bízik benne, hogy Ausztráliával ellentétben Sepangban már sikerül 107 %-on belül végezniük, és kvalifikálniuk az időmérőre. Az autókat ezúttal már DRS-sel is felszerelték, amitől a rutinos spanyol 0,9-1,0 másodperc gyorsulást vár.
2011: A Lotus csapat – a későbbi Caterhamről van szó – a szezonnyitó előtt nyilvánosságra hozta tartalékversenyzője személyét. A tavaly HRT-nél fél évet töltő Karun Chandhok érkezett, aki már készülhetett is, hogy három nap múlva az első szabadedzésen autóba üljön.
2010: A Stefan GP bejelentette, hogy együttműködése a Toyotával véget ért. A szerb illetőségű csapat az ezévi rajtrácson helyet kapó, de visszalépő US F1 nevezésére pályázott, de az FIA visszautasította.
2009: Bernie Ecclestone biztos benne, hogy az általa támogatott új bajnoki rendszer érvénybe lép 2010-ben, azaz az a pilóta nyeri a világbajnokságot, aki a legtöbb futamgyőzelmet szerezte. Abban sem kételkedett, hogy a 30 millió fontnál meghúzott költségsapkát is bevezetik egy éven belül.
2008: Felipe Massa és Kimi Raikkönen első és második rajthelyet szereztek Malajziában a Ferrari számára. Mögöttük Hamilton és Kovalainen McLarenje következett, de nem érezhették biztonságban magukat, a stewardok elé rendelték őket, miután Fernando Alonso és Nick Heidfeld is megvádolta a párost, veszélyesen lassú tempóban haladtak a pályán, és feltartották őket.
2007: Adrian Newey versenyezni szeretne Le Mans-ban, állítólag közel áll ahhoz, hogy szerződést írjon alá a ferraris JMB Racinggel. A 46 éves mérnök első nagy nemzetközi versenye lehetne ez.
2006: A Renault nem fog előnyben részesíteni senkit, állítja Giancarlo Fisichella, annak ellenére sem, hogy Fernando Alonso a következő évben biztosan nem marad a csapatnál. Ugyancsak aznapi hír: Fisichella az intelligens vezetésről szóló könyv írásába fog bele, miután kiadta saját parfümmárkáját.
2004: A Ferrari tagadja a csapatutasítást. Juan Pablo Montoya Rubens Barrichellót vádolta meg azzal, hogy az előző napi Maláj Nagydíjon szándékosan feltartotta őt, ezzel segítve Michael Schumachert. Barrichello állítja, őt is akadályozták, Baumgartner Zsolt miatt három másodpercet veszített.
2003: Fernando Alonso első pole-pozícióját szerezte Malajziában csapattársa, Jarno Trulli előtt. A Renault 19 év után ért el rajtelsőséget, Mike Gascoyne technikai igazgató elmondása szerint nem alacsony üzemanyagszinten, hanem futamgyőztes stratégián remekeltek.
2002: Elhalasztották az Orosz Nagydíj bemutatkozását, amelyre csak 2004-ben kerülhet sor. Továbbra sem sikerült helyszínt választani a verseny számára. A bejelentésről szóló sajtótájékoztatót az utolsó pillanatban mondták le, amikor a televíziós stábok már filmezni készültek.
2000: Apa lesz Heinz-Harald Frentzen, feleségét keddre rendelték kórházba – a versenyző azt sajnálja, hogy a Brazil Nagydíj miatt nem lehet jelen.
1998: Jos Verstappen rövidesen tesztel a Benetton számára. Ha a próba eredményesen zárul, tesztpilótaként térhet vissza az alakulathoz, amellyel 1994-ben bemutatkozott a Formula-1-ben.
1997: Pácban Jean Alesi, aki önhibája miatt fogyott ki az üzemanyagból az Ausztrál Nagydíjon. A Benetton a Jordan pilótájával, Giancarlo Fisichellával cserélheti el.