Vasárnap már csak az ERC mezőnye versenyzett a Rally Hungaryn, hiszen a magyar bajnoki értékelés szombat este lezárult, így végül többek között Turán Frigyesék sem álltak rajthoz a folytatásban. Ott volt viszont Herczig Norbert, aki a dobogóért szállt ringbe és az első, erdőbényei pályán egy remek időt autózott – igaz, a jóval hátrébb rajtoló Csomós Miklós a legjobb magyar eredményt szállította azzal, hogy a futamot vezető Andreas Mikkelsen mögött egy második idővel jött le.
A telkibányai pályán már jöttek a defektek, itt Herczig is begyűjtött egyet, amivel időt veszített, az újhutai szakaszon pedig jött egy újabb fordulat: a stabil második helyen autózó vb-dobogós Craig Breen kiesett a Hyundaijal, így Herczig fellépett az abszolút harmadik pozícióba. A magyar versenyző ezt tartotta is, a nyíregyházi városi pályán remek időt autózott, majd a második kör elején, Erdőbényén is jól szaladt át – gyakorlatilag a kezében volt már a dobogó, két gyorsaságival a vége előtt tizenöt másodperc volt az előnye.
A szerencse azonban elpártolt mellőle: Telkibányán másodszorra is defektet kapott, ez pedig most már végzetesnek bizonyult – annyi időt veszített vele, hogy végül nem hogy nem lett harmadik, hanem egészen a hatodik pozícióig esett vissza. Hiába szerepelt parádésan és érdemelte meg a pódiumot, ettől a balszerencse megfosztotta…
A futamgyőzelmet azonban semmi sem vehette el Andreas Mikkelsentől, aki a Topp-Cars Skodájával végig dominált – már szombaton az élre állt, vasárnap pedig senki nem jelentett rá veszélyt, főleg Breen kiesése után. A norvég pilóta másfél perces előnnyel nyerte meg a versenyt és megmutatta, hogy nem „felejtett el” ilyen kategóriájú autókkal menni…
A második helyen Gregoire Munster, a harmadikon pedig Efrén Llarena zárt Herczig balszerencséjét követően – utóbbi egyébként így is a legjobb magyarként zárt, Hadik András a top tízből épphogy kicsúszva a tizenegyedik pozícióban fejezte be a hétvégét.