A győzelemért Turán Frigyes és Velenczei Ádám csapott össze, de a nap második felében Velenczei egy hajszállal gyorsabbnak bizonyult, így megnyerte a viadalt 2,3 másodperces előnnyel – Turánnak volt egy kis híján belefulladása az ötödik szakasz rajtjába, nagyjából ennyi volt a különbség.
A harmadik helyre Hadik András ért be az új Forddal, a miskolci pilóta az első szakaszon volt egy fokkal óvatosabb, utána viszont nagyjából tartotta a lépést a két élmenővel, így ő is tíz másodpercen belül tudott maradni. A lengyel Grzegorz Grzyb lett a negyedk 13,3 másodperces lemaradással, majd jött Csomós Miklós még mindig húsz másodpercen belül – a többiek már egy fokkal jobban lemaradtak, Niki Mayr-Melnhof és Bodolai László a hatodik-hetedik helyre hozta be a két MKII-es Fordot.
A Rali3-as értékelést uralta Dénes Szabolcs a Ladával, aki rendkívül meggyőző formát mutatott, szórakoztatta a közönséget és szemre is gyorsabban autózott a többieknél – az összes szakaszt megnyerve, közel félperces előnnyel tudott nyerni. A második helyre Geng Bence ért oda az Opel Corsával, a dobogó alsó fokára pedig Nagy Dávid állhatott fel a Ladával.
A hatszakaszos futam utolsó gyorsaságiját egyébként végül nem rendezték meg az időjárás és biztonsági okok miatt.