Annak ellenére, hogy Bútorék egy ideje már nem teljes szezonos résztvevői a magyar ralibajnokságnak, a kihagyás, mintha ott sem lenne, gyakorlatilag meg sem látszott rajta és navigátorán. A páros már rögtön a legelső gyorsasági szakaszon a leggyorsabbnak bizonyult, innentől pedig, ha már az élre álltak, nem is engedték át azt a pozíciót senkinek, majd megnyerték a viadalt.
Bútorék egyébként a kilencből négy gyorson is a leggyorsabbnak bizonyultak, így nem meglepő, hogy végül majdnem 20 másodperccel nyertek.
Ennél nagyobb csata zajlott a második helyért, amelyet végül Hadik András és Kertész Krisztián kaparintott meg, igaz, köszönhetően annak is, hogy a mögöttük záró Balogh-Holczer párosnak egy defekttel is meg kellett küzdenie.
Turánék végül leszorultak a dobogóról, ők folyamatosan kisebb-nagyobb műszaki gondokkal küzdöttek, és csak a végén leeső esőben találtak némileg magukra. Hátrányuk a rali végeztével 40 másodperc volt a negyedik helyen.
Az összetett végeredménye:
1. Bútor Róbert, Tagai Róbert (Skoda Fabia R5) 1:02:46,6
2. Hadik András, Kertész Krisztián (Ford Fiesta R5) +17,5
3. Balogh János, Holczer Dániel (Ford Fiesta R5) +24,4
4. Turán Frigyes, Bagaméri László (Ford Fiesta R5) +40,9
5. Velenczei Ádám, Zsiros Gábor (Citroen C3 R5) +54,2
6. Osváth Péter, Papp Tamás (Skoda Fabia R5) +1:04:13,5