DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat
Rali

Kurtos: Egyszerűen csak jól akarjuk érezni magunkat

Eljött az idei első verseny… az Eger Rali, ahol Kurtos Róbert új navigátorával Fridrik Gergővel áll a rajtvonalhoz. Egyelőre a Mitsubishivel folytatják, de amint lehetőségük adódik átülnek egy Peugeotba.

Még egy darabig marad a Mitsubishi?

- Igen, sajnos eddig még nem sikerült eladni a versenyautót. Érdeklődők voltak, de komolyabbról akkor beszélhetünk ugye, ha kifizetik és elviszik. Így ezzel indulunk a tervezett futamokon, de továbbra is eladó a kocsi, mert nem az én stílusom. Úgyhogy, ha valaki pont ilyenre vágyik, vegyétek-vigyétek, hogy minél hamarabb beülhessünk egy Peugeot 208 R2-be, ugyanis ez birizgálja a fantáziámat.

eger_elott_kurtos_2019



Miért pont Peugeot?

- Először is tetszik, és az sem utolsó szempont, hogy jó kis kategóriája van a Peugeot Kupának, ott megmérettetnénk mi is magunkat. Hiába versenyzünk az R5-ösök között, mindenki tudja milyen széllel szemben… persze elvileg külön leszünk most is értékelve, de összesen öt induló lesz, míg a Peugeot Kupában tíz. Ha már csatáznánk, akkor mégis jobb lenne ott menni. Nem adjuk fel a harcot, ha évközben elviszik a Mitsubishit, azonnal váltunk, mert végre a partnereket is sikerült meggyőzni, hogy jók az elsőkerekes autók.

De maradjunk a Mitsubishinél, mert mégiscsak azzal mentek még Egerben.

- Azzal minden rendben, kapott egy nagy revíziót, hiszen eladásra is szépen, hibátlanul szerettem volna odaadni az új tulajnak. Újra cseréltük a régi alkatrészeket, most dekoráljuk, futóművet állítunk, ha lesz idő gurulok vele egyet, ha nem, akkor meg majd élesben kiderül, hogy mit adnak az égiek az első versenyen. Most ebből kell kihoznunk a legjobbat, és élvezni is fogjuk remélhetőleg, mert az egri pályák azért nagyon jók. Lesz benne egy gyors, a Szuha, amin mi régen is mentünk, az nekem fekszik, szeretem a rossz minőségű utakat, ilyen az igazi rali.

Az új autó még várat magára, viszont a navigátor csere már most aktuális?

- Igen, újabb feladat előtt állunk, ugyanis idén Fridrik Gergő foglal helyet a jobb egyben. Neki nem kell bemutatni a versenyautókat, szokott máshol is diktálni. Mégis egy ilyen váltás meghatározó, hogy milyen szinten tud két ember együtt működni, ahol elég sok váratlan helyzet adódhat. A csapat már ismeri minden rezdülésemet ennyi év után, most bedobjuk magunkat Gergővel a mélyvízbe, és Eger Ralin megpróbáljuk a legjobb eredményt összehozni.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: